دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ninja Avenger Dragon Blade نسخه DARKSIDERS

داستان بازی Ninja Avenger Dragon Blade از این قرار است که زمانیکه مهاجمان به عقب رانده شدند، ایالت Iwura با ویرانه های بسیار زیادی مواجه بود. ویرانی های جنگ اخیر بسیار زیاد بود. برای پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده، قبیله های مختلف گرد هم آمدند تا به راه حل جامعی دست یابند. از این رو تصمیم گرفتند تا یک Shogun را استخدام کنند. این شخص باید با استفاده از توان رزمی هر قبیله از بهترین افراد برای محافظت از این سرزمین استفاده کند. با استفاده از این راه حل، سرزمین Iwura در صلح و آرامش بود ام این صلح برای همه معنای خوبی نداشت. برای مردمی نظیر Katou، این راه به معنای ساخت و تولید افرادی نالایق و ضعیف بود که توانایی مبارزه با هیچ کسی را نداشتند. از این رو این شخص ابتکار عمل را به دست گرفت تا شوگان فعلی را عزل کند تا با استفاده از قدرت خود سرزمین، از آن یک محل زندگی بسیار خوب و قدرتمند بسازد. وفادارترین قبیله در این راه مانع Katou شد و با اسیر کردن زن و بچه Katou او را متوقف کد. اما پسر Katou روز به روز بزرگتر شد و ایده انتقام از قاتلان پدر را در سر می پروراند. نام این قهرمان Hayashi است.

سایر توضیحات: بازی Ninja Avenger Dragon Blade یک بازی سبک اکشن و ماجرایی است که با ارائه حرکات رزمی بسیار سریع شما را به دوران کودکی خواهد برد. در این بازی شما با نینجا های مختلفی روبرو خواهید شد و از سد اژدها خواهد گذشت. در بازی Ninja Avenger Dragon Blade شما باید به Hayashi کمک کنید تا بار دیگر صحل و آرامش را به این سرزمین بازگرداند. بازی Ninja Avenger Dragon Blade توسط استودیو بازی سازی Meow Studios برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Ninja Avenger Dragon Blade جدید

مشخصات بازی Ninja Avenger Dragon Blade :

نام بازی : Ninja Avenger Dragon Blade

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Meow Studios

منتشر کننده : Meow Studios

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Ninja Avenger Dragon Blade

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *