دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Northern Regime

Northern Regime داستانی در سال های 1862 و در بحبوحه جنگ های داخلی آمریکا در چشم انداز منجمد و سرد از داکوتای شمالی را روایت می کند . این یک نبرد بزرگ می باشد و یک اشتباه و تعلل می تواند شما را به کام مرگ بکشاند . یکی از دغدغه های شما , تامین غذا و غلبه بر گرسنگی است . گاهی دسترسی به آب و غذا بسیار دشوار می شود تنها راه به دست آوردنشان , نفوذ به اردوگاه دشمنان می باشد که کار بسیار مخاطره آمیز است . یکی از موثرترین راه ها برای مواجه شدن با چنین مشکلاتی , شکار گورن با استفاده از سلاح هایی است که در اختیارتان قرار می گیرد و می تواند بخش عمده ای از انرژی مورد نظرتان را تامین کند .

سایر توضیحات : Northern Regime یکی از بازی های سبک اکشن , استراتژیک , شبیه ساز و ماجرایی است که توسط کمپانی Axel Anderson طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شکار و گرسنگی یک استراتژی منحصر به فرد برای زنده ماندن است . تمامی محیط بازی بر اساس داده های جغرافیایی در دنیای واقعی طراحی شده است . علاوه بر مشکلات تامین مواد غذایی , دشمنان و حیوانات وحشی در محیط جان شما را تهدید می کند که برای مقابله با نیازمند به سلاح ها و مهمات پیشرفته ای می باشید . فراموش نکنید که تمامی اتفاقات و حوادث بر اساس تصمیمات و اقدامات شما در طول بازی شکل می گیرد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Northern Regime

مشخصات بازی Northern Regime :

نام بازی :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Axel Anderson

منتشر کننده : Axel Anderson

سبک بازی : اکشن , استراتژیک , شبیه ساز و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Northern Regime

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *