دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Numantia نسخه CODEX

واحد های نظامی ، قهرمانان و مبارزاتی که از رویداد های واقعی الهام گرفته اند ،روایت عمیق این بازی  اساسی تاریخی دارد ، دو بخش Campaign متفاوت با قهرمانان ، نیرو ها ، سکونت گاه ها و لشکر هایی متفاوت برای شما در نظر گرفته شده اند . این بازی زیبا را می توانید به همراه یکی از دوستان به صورت دو نفره محلی(1vs1) تجربه کنید .Numantia در واقع یک بازی استراتژیک نوبتی است که در زمان درگیری های  روم باستانی و شهر Numantia به وقوع می پیوندد جنگی که بیش از دو دهه ادامه داشت .انتخاب از آن شما است ، می توانید به عنوان مبارزان Numantia ایفای نقش کنید یا اینکه به عنوان لژیون های رومی بازی کنید تا قدرت روم را افزایش دهید .تاریخ را در جنگ هایی حماسی زنده کنید در حالی که شخصیت های تاریخی واقعی را مشاهده می کنید .

سایر توضیحات : یک بازی استراتژیک نوبتی زیبا  که دارای قابلیت دو نفره محلی است . گرافیک و انیمیشن های زیبا ، صدا گذاری خوب ، داستان عمیق همراه با قهرمانان تاریخی و گیم پلی مهیج از ویژگی های قابل توجه Numantia هستند .رویداد ها ، واحد های نظامی و ساختمان های طراحی شده در Numantia ارزش تاریخی مناسبی دارند و می توان گفت این بازی  برای طرفداران بازی های استراتژیک از هر جهت ارزش بالایی خواهد داشت.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک کامپیوتر Numantia جدید

مشخصات بازی   Numantia :

نام بازی : Numantia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Recotechnology S.L.

منتشر کننده : Recotechnology S.L.

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Numantia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *