دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Okhlos Omega نسخه SKIDROW

زمانی یونانیان برای رهایی از مشکلات , از خدایان خود کمک می گرفتند اما اینبار از چه کسی کمک گیرند ؟ خدایان اساطیری یونان پا را فراتر از تصورات گذاشته و ظلمی بی پایان بر مردم بی گناه روا داشته اند . اینبار مردم در مقابل خدایان اساطیری یونان قد علم کرده اند و سعی دارند با متحد شدنشان آنها را به زانو درآوردند و برای همیشه از بین برند . سلاح در دست , هرچیزی که در مقابلشان قرار گیرد را با خاک یکسان می کنند . سرنگونی جانوری که نیمی از بدنش گاو ونیم دیگرش انسان , تخریب معابد مقدس , همراه شدن با دهقانان و بردگان برای میارزه با دشمنان سرکش و اوباش تنها بخشی از وظایف شما را تشکیل می دهد .

سایر توضیحات : Okhlos Omega یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Coffee Powered Machine طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شاید باورتان نشود اما این هرج و مرج در سرزمین دموکراسی شعله ور شده است . مردم به شدت عصبانی هستند و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا سربازان ، جانوران افسانه ای و معابد تحت کنترل خدایان را نابود سازند . هرچه موفقیت های بیشتری کسب کنید بازی این امکان را فراهم میسازد تا به سلاح ها و تجهیزات جدید دست یابید و توانایی های خود را بهبود بخشید . از قدرت هایی مانند قدرت هراکلس ، لئونیداس ، پاندورا و سقراط نهایت بهره را ببرید و در زمان و مکان مناسبی آنها را بکار گیرید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Okhlos Omega نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Okhlos Omega :

نام بازی : Okhlos Omega

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Coffee Powered Machine

منتشر کننده : Devolver Digital

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Okhlos Omega

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *