دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر One Sole Purpose Relaunched Edition نسخه SKIDROW

One Sole Purpose یکی از بازی های سبک اول شخص شوتر بشمار می آید که داستانی علمی تخیلی را روایت می کند . هدف سازنده بازی , ایجاد سرگرمی برای پلیر و تجربه هیجانی وصف نشدنی است . توانایی های بی شماری در اختیار شما قرار داده شده است , توانایی هایی که آینده شما را برای زنده ماندن تامین می کند . داستان در زمانی بسیار دور و حدود سال 3000 رخ می دهد . بشر به ماده ای دست یافته که دارای انرژی فوق العاده ای می باشد . دانشمندان سعی دارند تا با استفاده از مهندسی معکوس , از این انرژی برای اهداف نظامی و فن آوری های خاص بهره ببرند .

سایر توضیحات : One Sole Purpose یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Sameer Hirezi طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی ساززنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به سرعت زمان را پشت سر گذاشته و وارد سال 4900 می شویم . شما در قالب شخصیتی به نام مایکل به ایفای نقش می پردازید , دکتری مشهور که در مریخ اقامت دارد و برادرش یکی از مهندسین معروف به نام سمیر است . سمیر مسئول لباس های مهندسی و سلاح هایی است که با این انرژی خاص تولید شده اند . مایکل پس از گذشت 6 سال و بی خبری از بردارش متوجه می شود که بردارش مرده و به دلایلی محرمانه دولت از انتشار این خبر ممانعت کرده است . حالا زمان آن رسیده است تا مایکل ماجرا را دنبال کرده و به جوابی قانع کننده دست باید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر One Sole Purpose Relaunched Edition نسخه SKIDROW

مشخصات بازی One Sole Purpose :

نام بازی : One Sole Purpose

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sameer Hirezi

منتشر کننده : Sameer Hirezi

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

One Sole Purpose

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *