دانلود بازی Overgrowth – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

بازی Overgrowth یک بازی در سبک اکشن است که یک سیستم مبارزه را در قالبی بسیار زیبا و با استفاده از یک سیستم روان به گیمر ارائه می کند تا با استفاده از قابلیت های بسیار فراوان خود بتواند رضایت کاربر را به همراه داشته باشد. در حال حاضر این بازی در نسخه آلفا قرار دارد و تمامی مراحل آن به طور کامل ساخته نشده اند اما لیست و فهرست این مراحل قابل رویت است و در حال حاضر بازیکنان به ساخت جهان های مختلف خواهند پرداخت و در آنها به جنگ و مبارزه با استتفاده از ابزارها و اسلحه های مختلف می پردازند. سیستم مبارزه در این بازی با بازی های مشابه تفاوت ها بسیار زیادی دارد. یک قسمت برای نمایش میزان سلامت یا Health bar وجود دارد و سیستم سلامت بیشتر به اندازه شخصیت بازی و نیز استخوان بندی او بستگی دارد. این توضیح به این معنی است که در مراحل ابتدایی بازی شما به راحتی از پا در خواهید آمد. بازی Overgrowth یک بازی بسیار جالب و در سبک اکسن از شرکت Wolfire که تا کنون نسخه های مخصوص ویندوز و مکینتاش این بازی را منتشر کرده است. ناگفته نماند این بازی از سال 2010 در حال آلفا و بتا قرار دارد و چند مدت یکبار سازندگان این بازی قابلیت هایی به این بازی اضافه می کنند. این نکته نیز نمایانگر این مسئله است که این بازی برای سازندگان آن درآمد خاصی ندارد و این شرکت از جایی یا شرکتی پشتیبانی نمی شود و این نوع بازی ها به اصطلاح Indie نامیده می شوند.

سایر توضیحات: گرافیک بازی Overgrowth یک گرافیک خاص اما خشک است به طوریکه در هنگام دویدن، یک پرش نابجا می تواند سرعت دویدن شما را کاملا کم کند و این موضوع ممکن است توقع شما را از بازی به شدت پایین بیاورد. در این بازی شما می توانید از اسلحه های مختلف نظیر شمشیر و یا نیزه استفاده کنید معمولا نیز این اسلحه ها به راحتی و بایک حرکت حریف شما را از پا در خواهند آورد مگر اینکه هدفگیری شما خوب نباشد! در نهایت باید گفت که این بازی با توجه به اینکه هنوز مراحل کامل آن ساخته نشده است، یک بازی جالب در سبک خود است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود overgrowth جدید

مشخصات بازی Overgrowth:

نام بازی : Overgrowth

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Wolfire

منتشر کننده : Wolfire

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Overgrowth

به روز رسانی :

1396/12/25 آپدیت v1.2 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 16 replies
    1. taha says:

      سلام من وقتی توی بازی میرم وقتی میرم به بخش داستانی بازی همان موقع ارور میده و از بازی میاد بیرون لطفا کمکم کنید

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید.
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید.
        اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید.

        پاسخ دادن
    2. علی says:

      سلام این آپدیت هایی که گزاشتید فقط برای نسخهcodex هست یا برای corepack هم میشه استفاده کرد و سوال بعدی که اگه میشه جواب بدین این است آیا باید آپدیت هارو به ترتیب نصب کرد یا فقط آخرین آپدیت رو نصب کنم کافیه ممنون میشم که جواب بدید

      پاسخ دادن
    3. NIMA says:

      ببخشید, میتوانم بدونم که آیا نسخه fit girl با codex فرقی دارد. از نظر نسخه آن میگم

      پاسخ دادن
    4. behdad says:

      سلام
      داخل متن یه اشتباهی شده اولش که راجع به سبک بازی حرف میزدید نوشتید اکسن محض اطلاع گفتم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *