دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر PAKO 2

PAKO 2 یک بازی است که یک گیم پلی رانندگی را با عناصر بازی های شوتر و مکانیزم های متنوع ترکیب کرده است ، در PAKO 2 شما شهر هایی بزرگ را به عنوان یک راننده با تخصص فرار از پلیس ها پیمایش می کنید ، شما باید به کمک گروهتان سرقت انجام دهید و هنگام فرار کردن ازنیرو های پلیس به آن ها شلیک کنید .شما با انجام فرار های موفق پول به دست می آورید که می توان از آن برای خرید ارتقاء ها ، سلاح ها ، آیتم ها و خودرو های جدید استفاده کرد .این بازی دارای قابلیت چند نفره نیست اما می توان آن را به صورت دو نفره بازی کرد ، در حالت عادی بازیکن باید رانندگی و شلیک کردن را به عهده بگیرد اما می توان شلیک کردن را به بازیکن دیگری واگذار کرد .

سایر توضیحات :PAKO 2 یک  بازی تک نفره است با یک گیم پلی بسیار مهیج و اکشن ، وظیفه ی شما رساندن اعضای گروه به مقصد است . مراحل این بازی به صورت دستی و با جزئیات کامل طراحی شده اند و قابلیت “Photo Mode ” برای شما درنظر گرفته شده است که می توانید با آن از بازی Screenshot بگیرید .ماشین های شما قابل ارتقاءهستند و یک سیستم کسب مهارت دارند . در راستای ایجاد تنوع در گیم پلی ، سلاخ ها و Perk های بسیار زیادی برای شما طراحی شده اند .این بازی با گرافیک ، صدا گذاری و گیم پلی مناسبی که دارد می تواند تجربه ای قابل قبول برای کاربران به وجود بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن مسابقه ای کامپیوتر PAKO 2 جدید

مشخصات بازی   PAKO 2:

نام بازی : PAKO 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tree Men Games

منتشر کننده : Tree Men Games

سبک بازی :اکشن ، مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

PAKO 2

  • 2 replies
    1. araz says:

      لینک مشکل داره
      دانلود نمیشه :/
      من لینکو کپی کردم و تو یه تب دیگه پیست کردم شروع شد

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *