دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pathfinder Adventures Rise of the Goblins تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

همیشه متعجب میشم که چگونه قهرمانان می توانند در لحظات حساس ، سرنوشت خود را تغییر دهند . The Rise of the Goblins شما را به عنوان متهم اصلی نبرد با گوبلین ها معرفی می کند و شما باید مبارزات رولوردز را آغاز نمایید . این فرصت به شما داده می شود تا شانس خود را برای ساخت ویرانی هایی که قبلا سعی در ساخت آنها را داشته اید ، امتحان نمایید . این امکان تنها بوسیله عرشه جدیدی از کارت هایی که هیولاهای سابق را به متحدانی جدید تبدیل کرده است و بالعکس ، امکان پذیر می سازد .

سایر توضیحات : Pathfinder Adventures Rise of the Goblins یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Obsidian Entertainment, Inc. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Asmodee Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . The Rise of the Goblins بسته الحاقی جدید برای بازی اصلی بشمار می آید که داستانی پرهیجان را روایت می کند ، داستانی که 5 سناریو پرالتهاب را در خود جای داده است . در این بازی شاهد اضافه شدن 2 شخصیت جدید گوببلین به نام های Ranzak the Raider و Poog the Warcaster می باشیم . در کل 11 کاراکتر در بازی با توانایی و مهارت های منحصر بفرد حضور دارند که تلاش هایشان در سقوط و ظهور امپراطوری گوببلین ها سرنوشت ساز است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Pathfinder Adventures Rise of the Goblins

مشخصات بازی Pathfinder Adventures Rise of the Goblins :

نام بازی : Pathfinder Adventures Rise of the Goblins

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Obsidian Entertainment, Inc.

منتشر کننده : Asmodee Digital

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Pathfinder Adventures Rise of the Goblins

به روز رسانی :

1396/07/14 آپدیت v1.2.8.1 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *