دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Perception نسخه CODEX

بازی Perception یک بازی اول شخص است که روایتگر داستان Cassie است. Cassie یک دختر کور اما بسیار شجاع است که در حال حاضر گرفتار کابوس های شبانه ای شده است. در این بازی شما به او کمک می کنید تا راز این کابوس های پی در پی را کشف کند و به محلی برود که این تصویرهای ذهنی او را عذاب می دهد. باید گفت که Cassie از قدرت شنوایی بسیار خوبی برخوردار است که در این بازی می توانی داز آن به دقت استفاده کنید و به سرنخ هایی که از راه شنیدن حاصل می شود اعتماد کنید. در این بازی اون پس از ماه ها کستجو و تلاش یک عمارت بزرگ را در Gloucester پیدا می کند. او با مقداری جستجو متوجه می شود که یک چیز هولناک در پی نسل های متمادین ساکنان این خانه را با شکنجه های بسیار زیادی از بین برده است و حالا در پی شکار Cassie است. شما باید به او کمک کنید تا راز این محوطه و ساختمان را پیدا کند و یا یکی از شکارهای این مکان مرموز بشود.

سایر توضیحات: بازی Perception یک بازی رازآلود و ماجرایی است که در آن شما به عنوان یک دختر کور اما با گوش های بسیار فوق العاده باید سفری به یک عمارت بسیار بزرگ را انجام دهید. در این بازی هر صدایی یک تصویر ذهنی به شما می دهد که با کمک آنها می توانید به راز این عمارت پی ببرید و Cassie را از شر این موجود هولناک رها سازید. بازی Perception توسط The Deep End Games برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت Feardemic به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که تولید کنندگان این بازی در تولید بازی هایی نظیر Bioshock, Bioshock Infinite, Dead Space و … شرکت داشته اند.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Perception جدید

مشخصات بازی Perception :

نام بازی : Perception

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : The Deep End Games

منتشر کننده : Feardemic

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Perception

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *