دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Persian Nights Sands of Wonders نسخه DARKSiDERS

ابرهای شوم بر فراز سرزمین های پارسیان قرار گرفته اند . پادشاه با مرگ دست و پنجه نرم می کند و وزیر اعظم با تصمیمات اشتباهش , حکومت و مردن را به سمت تباهی می کشاند . بدتر از همه , چند روزی است که سایه بیماری مرموزی در سرتاسر سرزمین گسترش یافته است . یک متخصص جوان و با استعداد تصمیم می گیرد که علت این طاعون را پیدا کرده و از گسترش آن جلوگیری نماید . ترکیبی از چالش ها و معماهای مختلف انتظار شما را می کشند , کسی که او را به دور از هیاهوی پادشاهی و حتی فراتر از آن هدایت می کند .

سایر توضیحات : Persian Nights Sands of Wonders یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Sodigital طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Artifex Mundi برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای شخصیت اصلی بازی که Tara نام دارد و شما در قالب این کاراکتر به ایفای نقش می پردازید , آرزوی موفقیت کنید . Tara در این مسیر سخت و دشوار تنها نخواهد بود . او توسط یک بندباز اسرارآمیز و شمشیر داریوش راهنمایی می شود . آیا سه جادوگر موفق به یافتن منبع باستانی شیطان و توقف عذاب قریب الوقوع می شوند ؟ با تارا همراه شده و او را برای به چنگ آوردن پیروزی کمک کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Persian Nights Sands of Wonders نسخه DARKSiDERS

مشخصات بازی Persian Nights Sands of Wonders :

نام بازی : Persian Nights Sands of Wonders

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sodigital

منتشر کننده : Artifex Mundi

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Persian Nights Sands of Wonders

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *