دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Phoenix Force

یک اژدها، یک بزرگ چشم و یک غول بد ترکیبی در جلوی شما ظاهر می شوند و هر کدام با استفاده از لیزر، گلوله آتشین و حتی با چنگال های شبیه داس بسیار تیز به شما حمله ور می شوند. شما چه کاری انجام می دهید و بهترین عکس العمل شما چیست؟ در بازی Phoenix Force به این سوال پساخ داده می شود و مهارت های شما مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. از نکات جالب توجه این بازی می توان به این دو نکته اشاره کرد که در وهله اول، شما با یک تیر و برخورد دشمن نابود می شوید و بازی را از دست می دهید. اما نکته دوم به بحث راجع به همین مسئله می پردازد که شما باید به قدری قدرت پیدا کنید که بدون نگاه کردن بتوانید تمام دشمنان را در 30 ثانیه نابود کنید. بازی Phoenix Force یک بازی بسیار جذاب و شوتر است که در آن شما در نقش گروهی از ققنوس ها در رنگ های مختلف باید به جنگ دشمنان بروید و در بیش از 100 مرحله مختلف توانایی های مختلف خود را مورد آزمایش قرار دهید. در این بازی مراحلی وجود دارند که شما با غول های بسیار بزرگی روبرو خواهید شد و همین مسئله نیازمند توجه بسیار زیاد شما به بازی و همچنین طراحی یک تاکتیک بسیار عالی است.

سایر توضیحات: داستان بازی Phoenix Force از اینجا شروع می شود که در در زمان های بسیار قبل، زمین با اجسام مخلفی برخورد می کند و به خاکستر تبدیل می شود. اولین موجود زنده و اولین ققنوس از خاکستر ها سر بیرون می آورد و دنیا را پر از هیولاهای مختلف می بیند. او تصمیم می گیرد تا ققنوس های دیگر را آزاد کند و به جنگ تمامی موجودات خبیث سراسر جهان برود تا زمین را از حیث وجود این موجودات پاک کند. بازی Phoenix Force توسط شرکت Awoker Games برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Phoenix Force جدید

مشخصات بازی Phoenix Force :

نام بازی : Phoenix Force

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Awoker Games

منتشر کننده : Awoker Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Phoenix Force

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *