دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر PLAY WITH ME نسخه SiMPLEX

ببینید بازی که توسط Jigsaw خلق شده ، چگونه بنظر میرسد . اشیاء موجود، توهمات پیچیده و پازل های نوری شما را احاطه کرده اند و باید به تمامی پرسش هایی که در طول بازی با آنها روبرو می شوید پاسخ داده و به حقیقتشان پی ببرید . آیا جرات آغاز کردن بازی را دارید ؟ گام به جهان الهام گرفته از فیلم SAW بگذارید . یک روزنامه نگار به نام رابرت هاوک همراه با همسرش سارا در شرایط مرموزی ناپدید می شوند . پس از بررسی های پلیس ، مایشن آنها که دچار سانحه ای شده است ، پیدا می شود . افسران پرونده به یک مرد به نام Illusion مظنون می شوند ، یک قاتل سریالی که هاوک مقالات تحقیقاتی را مدت ها پیش در مورد او منتشر کرده بود ، ممکن است به ناپدید شدن آنها مربوط باشد .

سایر توضیحات : PLAY WITH ME یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی AIREM طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی IQ Publishing برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ظاهرا او بسیار نزدیک بود که هویت خود را با کمک دوستش کشف کند . پاتریک کلارک ، کارآگاه خصوصی به عنوان یک سرنخ از حادثه ، هاوک را در دام Illusion می یابد و حالا باید از پازل های پر پیچ و خم گذر کرده و به زنده بودن رابرت و همسرش امیدوار باشد . در این بازی ، شما به دنیای یک روانپزشک خطرناک قدم میگذارید و به آرامی با یک سیستم واقع بینانه از تعریف وضعیت ذهنی کاراکتر خود که برای اولین بار در یک بازی کامپیوتری استفاده شده است ، روبرو خواهید شد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

PLAY WITH ME Center

مشخصات بازی PLAY WITH ME :

نام بازی : PLAY WITH ME

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : AIREM

منتشر کننده : IQ Publishing

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

PLAY WITH ME

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *