دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Please Knock on My Door نسخه PLAZA

Please Knock on My Door یک بازی مبتنی بر داستان است که در آن شما کنترل یک فرد مبتلا به افسردگی و اضطراب اجتماعی را برعهده دارید . کمک به آن از طریق کار و رسیدن به دوستان درحالی که هرلحظه مرگ شما را تهدید می کند . یک داستان قانع کننده و عاطفی برای کسانی که هیچ کدام از لحظات این بازی را تجربه نکرده اند . بازی یک راوی افسرده دارد که حال و هوای شما را نیز تغییر می دهد . گیم پلی بازی بر تصمیمات شما استوار بوده و هر انتخاب می تواند روند و مسیر بازی را دگرگون کند . موسیقی متن بازی یکی از نقاط قوت آن است که تمامی حالات را به پلیر القا می نماید .

سایر توضیحات : Please Knock on My Door یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Levall Games AB طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در بازی شخصیت هایی حضور دارند که می توانید روابطتان را با آنها گسترده داده و یا برای همیشه آنها را از یاد ببرید . محتوای بازی براساس تصمیمات شما می تواند 1 الی 3 ساعت به طول بینجامد . هربار که بازی را آغاز می کنید ، داستانی جدید را تجربه خواهید کرد . Please Knock on My Door از سال 2014 در حال ساخت و توسعه است و دقت داشته باشید که این برای کسانی که با مسائل روانشناختی مانند افسردگی و اضطراب برخورد کرده اند می تواند دشوار باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Please Knock on My Door

مشخصات بازی Please Knock on My Door :

نام بازی : Please Knock on My Door

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Levall Games AB

منتشر کننده : Levall Games AB

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Please Knock on My Door

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *