دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Police Stories Zombie Case Build 9107477 برای کامپیوتر

Police Stories

یکی از بازی های سبک استراتژیک بشمار می آید که محیط بازی از بالا به پایین به نمایش گذاشته می شود . عناصر تاکتیکی ، هوش مصنوعی پیشرفته و وقوع حوادث مختلف بطور تصادفی باعث شده تا هزاران موقعیت منحصر به فرد در هر سطح بوجود آید . حتی برای یک لحظه چشم از مجرمین برندارید زیرا تنها لحظه ای غفلت می تواند تمامی زحمات شما را از بین برد . این امکان به شما داده شده تا مجرمین را به صورت زنده دستگیر کنید اما همیشه اینطور نبوده و برخی از آنها مقاومت کرده و در نهایت کشته می شوند . جالب است بدانید در برهه ای از بازی باید اطلاعاتی از آنها کسب نمایید اما مراقب باشید زیرا فشار بیش از حد ممکن است آنها را از پای درآورد . در طول ماموریت ها هرگز تنها نخواهید بود و یک همکار قابل اعتماد به نام Rick Jones شما را همراهی خواهد کرد . Police Stories یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Mighty Morgan طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است.

شخصیت اصلی بازی شما خواهید بود و در لحظات حساس یکسری از دستورات توسط همکارتان اجرا خواهد شد . ریک دارای طیف گسترده ای از تجهیزات ویژه می باشد که با استفاده از آنها می توانید مجرمین را غافلگیر سازید. بازی Police Stories با تمامی بازی هایی که تا به امروز تجربه کرده اید , متفاوت است . مراقب باشید زیرا شما هرگز نمی دانید مجرمین کجا کمین کرده اند و چه عکس العملی نسبت به اقدامات شما انجام خواهند داد و همین موضوع باعث شده تا گیمرها احساس متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

نام: Police Stories Zombie Case
حجم فایل: 900 مگابایت
شرکت سازنده: Mighty Morgan
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 8 از 10
ورژن: Build 9107477
نسخه: Portable
آپدیت: 18 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن - شبیه ساز - استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: HypeTrain Digital
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/18 نسخه Police Stories Zombie Case Build 9107477 - Portable اضافه شد.
  • 4 replies
    1. محسن says:

      این حجم از به روز بودن و دقیق بودن واقعا عالیه … ممنون که در اسرع وقت آپدیتا رو قرار میدین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *