دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pre-Civilization Egypt نسخه HI2U

Pre-Civilization Egypt یکی از بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Clarus Victoria طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . با عبور از 2000 سال از تاریخ مصر باستان جان سالم به در برید . ساخت ، توسعه و حکومت ! Pre-Civilization Egypt یکی از بازی های مبتنی بر استراتژی است که بر اساس تاریخ مصر باستان ساخته شده است . داستان بازی 5000 سال قبل از میلاد آغاز می شود و شما به عنوان یک رهبر باید مصریان را با وجود تمامی سختی ها ، به سمت رفاه و قدرت هدایت نمایید . خود را برای فتح سرزمین های دوردست ، روبرو شدن با فجایع و سختی های سفر آماده کنید .

سایر توضیحات : بازی تقریبا 2000 سال از تاریخ پیش سلسله مصر را پوشش می دهد ، تاریخی که قرار است از سپیده دم 5000 سال قبل از میلاد تا اوایل دوره سلطنتی در 3100 سال قبل از میلاد روایت شود . شما به عنوان دست راست حاکم ، بخشی از وظایف حکومت مانند مدیریت منابع ، استخدام کارگران ، ساخت معابد جدید و کاج را برعهده دارید . جنگ، خشکسالی، هجوم دشمن، بیماری های همه گیر، آشفتگی داخلی، مهاجرت قبایل، مراسم مذهبی، اکتشاف سرزمین های دور، جشن ها و بیش از 100 مورد دیگر در این بازی انتظار شما را می کشند . بیش از 48 فناوری و تکنولوژی برتر در بازی وجود دارد که به مرور باید آنها را تکامل بخشیده و در بخش های مختلف بکار گیرید . نقشه بازی سعی شده است تا آنجایی که امکان دارد شبیه به آن دوره باشد اما با در نظر گرفتن تغییرات آب و هوایی ، ممکن است صحراهایی که در حال حاضر وجود داشته اند قبلا به مانند یک دشت زیبا بوده باشند . سرنوشت کل کشور در دستان شماست . در شرایط تاریخی واقعی، جنگ و بلایای طبیعی ، تصمیم گیرنده اصلی شما خواهید بود . داستانی واقعی شما را در فضایی مرموز و در جهانی باستان غوطه ور می کند و باعث می شود تا شما جهان را از دیدگاه مصریان باستان به تماشا بنشینید .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Pre-Civilization Egypt نسخه HI2U

 

مشخصات بازی Pre-Civilization Egypt :

نام بازی : Pre-Civilization Egypt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Clarus Victoria

منتشر کننده : Clarus Victoria

سبک بازی : شبیه ساز و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Pre-Civilization Egypt