دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی کامپیوتر Preta Vendetta Rising

به دنیای Akirion خوش آمدید! سرزمینی که روزی ساکنان آن در صلح و آرامش زندگی می کردند اما حالا توسط عاملی ناشناخته به محاصره شده اند. این عامل ناشناخته موجودات زنده را به گوشت و بدنی تبدیل می کند که تنها زنده بودن را درک می کنند. موجوداتی به نام Preta! این نام در زبان سانسکریت به موجوداتی اطلاق می شود که پیش از مرگ درد و رنج زیادی را متحمل شده اند و دوباره به این زندگی باز می گردند اما در قالبی بسیار وحشتناک! بازماندگان این سرزمین تعداد اندکی هستند که سعی دارند تا در قالب یک ساختار شبه نظامی از موجودیت خود دفاع کنند اما به دلیل کمبود جنگجویان زنده، این کار بسیار سخت صورت می گیرد. از این رو تصمیم دارند تا مزدورانی را اجیر کنند تا در این راه به آنان کمک کنند. یکی از این انتخاب ها، شما هستید. در بازی Preta Vendetta Rising شما در نقش یک جنگجوی بسیار قدرتمند باید در سرزمین رها شده Akirion قدم بردارید و مواد لازم برای ساخت اسلحه های مختلف را پیدا کنید. ابزار مخصوص رزم را آماده کنید و به جنگ Preta ها بروید و آنها را نابود کنید. فراموش نکنید که بادی در این راه از جان گذشتگی کرده و به سمت منشا این طاعون بروید و حقیقت سیاه پشت پرده این اتفاق را کشف کنید.

سایر توضیحات : بازی Preta Vendetta Rising یک بازی بسیار جذاب تلفیقی است که در آن تم نقش آفرینی، اکشن و ماجرایی به چشم می خورد. این بازی الهام گرفته از بازی هایی مشابه نظیر Dark Souls, Diablo و Monster Hunters است که به سبک Hack & Slash عرضه شده است. این بازی توانایی بازی به صورت چند نفره را نیز داراست. همچنین گیم پلی این بازی به صورت تک نفره، 50 ساعت تخمین زده شده است. همچنین این بازی قابلیت استفاده از عینک های واقعیت مجازی یا VR را نیز به شما می دهد اما می توانید بدون استفاده از این عینک ها نیز بازی را اجرا کنید. بازی Preta Vendetta Rising توسط شرکت Illion Corp برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت Illion America, Inc به بازار عرضه شده است.

*تا انتشار کرک صبور باشید*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Preta Vendetta Rising جدید

مشخصات بازی Preta Vendetta Rising :

نام بازی : Preta Vendetta Rising

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Illion Corp

منتشر کننده : Illion America, Inc

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Preta Vendetta Rising

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *