دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Primordia

بازی Primordia در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Wormwood Studios ساخته شده و استودیوی Wadjet Eye Games این بازی را در سال 2012 برای PC منتشر کرده است . چه اتفاقی برای بشریت افتاده است ؟ در جهانی اخر الزمانی که پر شده از ماشین الات مختلف .

خلاصه داستان : Primordia بیان کننده ی داستان Horatio Nullbuilt می باشد یک ربات اوراق که در تنهایی خود به یک فرد مستقل تبدیل می شود . Horatio زمان های خود را در طول روز صرف مطالعه ی کتاب انسان ها می کند و زمان خود را صرف رویا پردازی با نویسنده ی کتاب Crispin می کند . او در این فکر است که در یک کشتی هوایی که آن را خانه می نامند زندگی می کنند ولی یک تهدید جدی زندگی روباتی آنها را به خطر می اندازد زیرا یک ربات سرکش در حال دزدی منبع انرژی است که مابقی ربات ها برای زنده ماندن به آن نیاز دارند . زمانی که Horatio و Crispin در حال جست و جو برای انرژی دزدیده شده هستند از شهری به نام Metropol سر در می آورند . ماموریت ساده ی آنها برای پس گیری هسته ی انرژی دزدیده شده آنها را به سرنخ های غیر قابل تصوری از ریشه های Horatio می برد و درک صحیحی از انسان های افسانه ای که قبل از او در زمین وجود داشتند , می برد . بازی Primordia یک داستان حماسی را بیان می کند که در مورد انقراض نژاد انسان ها هست . گیم پلی بازی دارای سبکی آخر الزمانی بوده و وجود پازل های گوناگون لذت تجربه ی آن را چندین برابر کرده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Primordia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2012

شرکت سازنده : Wormwood Studios

منتشر کننده : Wadjet Eye Games

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *