دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Princess Maker 2 Refine

Princess Maker 2 Refine یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی CFK Co., Ltd. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ارتشی از شیاطین برای نابودی شهرها از آسمان به سمت زمین فرستاده شده است . او شوالیه ای است که وظیفه نجات شهری که در آستانه نابودی قراردارد را برعهده دارد . در یکی از شب ها ، زمانی که نور ستارگان آسمان را در روشنایی خود غرق کرده بود ، صدایی مرموز شوالیه را به سمتی مرموز هدایت می کند . صدایی که شوالیه داستان را صدا میزند ، صدای خدای ستارگان است . از این اتفاق به بعد ، شوالیه سرگردان تصمیم می گیرد تا زندگی جدیدی را به عنوان پدر دختری آغاز نماید و تمامی سعی و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم شهر بکار گیرد . رویاهای مختلفی در ذهنتان شکل می گیرد ، آینده غیرقابل پیش بینی است اما فقط یکبار فرصت زندگی وجود دارد .

سایر توضیحات : Princess Maker 2 Refine یکی از بازی های شبیه ساز است که در آن شما به عنوان پدر دختری که از ستارگان به زمین فرود آمده است به ایفای نقش می پردازید . در این بازی شما به مدت 8 سال همراه دخترک خواهید بود و بزرگ شدن او را از سن 10 تا 18 سالگی مشاهده خواهید نمود . فراموش نکنید ، انتخاب هایی که در طول بازی انجام می دهید بر آینده فرزندتان تاثیرگذار خواهد بود . Princess Maker 2 refine با گرافیکی تمام رنگی و وضوح بالا دوباره متولد شده و نسبت به نسخه اصلی که در سال 1994 منتشر شد از بسیاری از جهات ارتقا پیدا کرده است . علاوه بر به روز رسانی های بصری ، تمامی شخصیت های موجود در بازی با صدای ژاپنی نیز صحبت می کنند . تجربه یک زندگی فوق العاده به همراه دخترکی باهوش انتظار شما را می کشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Princess Maker 2 Refine

 

مشخصات بازی Princess Maker 2 Refine :

نام بازی : Princess Maker 2 Refine

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : CFK Co., Ltd.

منتشر کننده : CFK Co., Ltd.

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Princess Maker 2 Refine