دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Pro Basketball Manager 2016

بازی Pro Basketball Manager 2016 در سبک شبیه ساز , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Cyanide , Umix Studios ساخته شده و استودیوی Cyanide این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی جامع و واقع بینانه ی مدیریت بسکتبال تمام جنبه های زندگی یک مربی مانند استخدام , امور مالی و آموزش همچنین مسئول مستقیم بازی ها برای دست یابی به قهرمانی های متعدد را در دست خواهید داشت .

توضیحات دیگر : بازی Pro Basketball Manager 2016 جدیدترین بازی مدیریت بسکتبال می باشد که شما کنترل باشگاه محبوب خود را در دست گرفته و باید آن را به قله ی لیگ حرفه ای و جهانی برسانید . برای مدیریت باشگاه همه چیز به تصمیم شما برمی گردد از تمرینات تا نقل و انتقالات , برسی کردن اهداف باشگاه و امور مالی و در نهایت دستور العمل های مستقیم در هنگام انجام مسابقات را نباید فراموش کنید . در بازی Pro Basketball Manager 2016 شما می توانید تیم خود را از پایه ساخته و یا اینکه کنترل تیم های معروفی همچون Los Angeles یا New York را در دست بگیرید حتی می توانید مربی گری تیم دانشگاهی را بر عهده بگیرید همه چیز بر عهده ی شماست . تمام لیگ های معروف دنیا اعم از لیگ بین الملی آمریکا , اروپا و آسیا وجود دارد علاوه بر اینها مسابقات ملی باشگاهی نیز وجود داشته و می توانید در تورنمنت های جهانی نیز شرکت کنید . هر لیگ قانون های خاص خود را دارد و تمام این قوانین بدون هیچ گونه دست کاری در بازی مدریت حرفه ای بسکتبال 2016 آورده شده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Pro Basketball Manager 2016

نام بازی (فارسی) : مدریت حرفه ای بسکتبال 2016

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Cyanide , Umix Studios

منتشر کننده : Cyanide

سبک بازی : شبیه ساز , ورزشی

حجم فایل : 475 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *