دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Project Highrise Las Vegas نسخه GOG

خود را برای رفتن به جهان Las Vegas و غرق کردن در میان آسمان خراش ها آماده کنید . ایجاد یک زیرساخت مناسب برای طبقه ممتاز در اواسط قرن , شهری باشکوه در صحرای نوادا . مهمانان بسیاری از راه های دور و نزدیک به هتل شما می آیند پس برای آنکه بتوانید سود خوبی به جیب بزنید باید خدمات مناسبی را ارائه نمایید . اگر در فکر افزایش جمعیت در منطقه مورد نظر خود می باشید باید علاوه بر تامین امکانات اولیه زندگی , مکان های تفریحی و گردشی نیز تاسیس نمایید زیرا همین موارد کوچک می تواند جمعیت زیای را به سمت شهر شما سرازیر کند .

سایر توضیحات : Project Highrise Las Vegas یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی SomaSim طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Kasedo Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شادی مردم یکی از موارد مهم در رتبه بندی جهانی می باشد , مطمئن باشید هرچه در خوشحال نگهداشتن آنها موفق تر عمل کنید رتبه شما در جدول جهانی ارتقا پیدا خواهد کرد . جالب است بدانید بازی این امکان را به شما می دهد تا در زمان تعطیلات , شخصیت های مهمی از طیف های مختلف مانند ستاره های موسیقی راک ، کمدین و یا تجار را به شهر خود دعوت کنید اما انتظار نداشته باشید که آنها به صورت رایگان به شهر شما بیایند . در این نسخه شاهد بهبود بسیاری از نقاط ضعف بازی که در ورژن های قبلی به وضوح قابل مشاهده بود , می باشیم و اضافه شدن چالش های جدید و کسب مهارت های مختلف جذابیت بازی را چندین برابر کرده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Project Highrise Las Vegas نسخه GOG

مشخصات بازی Project Highrise Las Vegas :

نام بازی : Project Highrise Las Vegas

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SomaSim

منتشر کننده : Kasedo Games

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Project Highrise Las Vegas

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *