دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Project Highrise Miami Malls v1.5.6 نسخه SiMPLEX

شهر Miami هر ساله شاهد و میزبان بسیاری از میهمانان خارجی است که از جای جای جهان برای موج سواری، افتاب داغ و جذابیت های دیدنی آن به این شهر سفر می کنند. همچنین یکی از جذابیت های این شهر بدون شک مراکز خرید و کالاهای لوکسی است که در مغازه های با دکور های بسیار عالی عرضه می شوند. از این رو در بازی Project Highrise Miami Malls شما وظیفه دارید تا مراکز خرید بسیار خوبی طراحی کنید که مغازه های بسیار خوب و شیکی داشته باشند و مردم را از ساحل های داغ به این مراکز بکشانید. در این بازی شما باید یک سیستم مدیریتی بسیار خوب را طراحی کنید که این شهر را به یکی از بهترین مکان های خرید در سراسر جهان تبدیل کند تا شاخص های جذب توریست در این منطقه رشد پیدا کند. با استفاده از بیش از 15 نوع مغازه مختلف بدون شک این مراکز خرید می توانند خانواده ها و افراد جوان را به سمت خود جلب کنند. از سالن های آرایشی، مراکز خرید لباس و پوشاک تا شهر بازی های سرپوشیده و رستوران های مختلف در این مراکز باید با یک هماهنگی بسیار عالی وجود داشته باشند تا این حجم از توریست را پاسخگو باشند.

سایر توضیحات: بازی Project Highrise Miami Malls یک بازی شبیه ساز و استراتژیک است که به شما این امکان را می دهد تا مراکز مختلف توریستی و دیدنی را در شهر های مختلف راه بیاندازید. دقت کنید که در این بازی شما باید به موارد مختلفی از جمله آب آشامیدنی، حمل و نقل، خوراک و … نیز دقت داشته باشید تا توریست ها را راضی نگه دارید و در نتیجه مراکز شلوغ تری را مدیریت کنید. بازی Project Highrise Miami Malls توسط شرکت SomaSim برای پلتفرم ویندوز تولید شده و توسط شرکت Kasedo Games به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Project Highrise Miami Malls جدید

مشخصات بازی Project Highrise Miami Malls :

نام بازی : Project Highrise Miami Malls

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SomaSim

منتشر کننده : Kasedo Games

سبک بازی : شبیه ساز استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Project Highrise Miami Malls

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *