دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Prominence

بازی Prominence در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Digital Media Workshop ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . هنگامی که ماموریت جدید برای استعمار یک دنیای جدید آغاز می شود سرنوشت مردم Letarri به دست یک ماجراجوی تنها می افتد . حال این وظیفه ی شماست تا از راز و رمز اتفاق افتاده پرده بردارید آیا شما می توانید آنها و ماموریتشان را نجات دهید یا همه چیز برای تغییر دیر است؟

خلاصه بازی : پس از مدت ها زندگی در آزار و اذیت مردم  Letarri تصمیم می گیرند تا به هدف خود که زندگی در یک سیاره ی دیگر به عنوان خانه می باشد , برسند . اما در این زمان که مردم به دنبال تصرف دنیای جدید می باشند اتفاقاتی می افتد که سرنوشت آنها را در دست یک ماجراجوی جوان قرار می دهد . Prominence یک بازی اول شخص و به صورت Point & Click می باشد و دارای المان های حل پازل می باشد . تلفیق داستان با گیم پلی بسیار زیبا کار شده است و در هر نقطه شاهد چالش های مختلفی می باشیم . همچنین قادر خواهید بود تا در بازی سیستم های مختلف را هک کنید . مهارت و توانایی های شما در طول پیشرفت در بازی بیشتر می شود محیط گرافیکی و گیم پلی جذاب Prominence می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Prominence

نام بازی (فارسی) : برتری

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Digital Media Workshop

منتشر کننده : Digital Media Workshop

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *