دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Protonwar نسخه Early Access

Protonwar یک بازی متمرکز بر بخش چند نفره است که گیم پلی آن بسیار سریع است ، این بازی را می توان بدون هدست واقعیت مجازی یا با هدست واقعیت مجازی تجربه کرد.در این بازی می توانید از دیوار ها بالا بروید و این موضوع بازی را کمی لذت بخش تر خواهد کرد ، البته وقتی از دیوار ها بالا می روید نمی توانید شلیک کنید پس باید همیشه حواستان به پشت سرتان باشد .بازی دارای حالات گیم پلی Deathmatch ، Team Deathmatch ، Capture The Flag ، Horde Mode می باشد که می توانید آن ها را در مقابل هوش مصنوعی به صورت آفلاین تجربه کنید .این بازی تمرکز ویژه ای بر روی گیم پلی چند نفره دارد از این رو شما می توانید با تغییر دهنده هایی همچون ، Bullet Time ،Low Gravity ، instagib ، Big Head Mode  ، All Weapons mode و.. در بازی تنوع ایجاد کنید .توجه داشته باشید که این بازی دارای بخش Campaign نیست ولی شما می توانید به صورت آفلاین حالت های گیم پلی متنوu را در برابر هوش مصنوعی تجربه کنید .

سایر توضیحات :بازی Protonwar برای بازیکنان کامپیوتر طراحی شده است و  آنچه برای کاربران کامپیوتر بسیار مهم است بدون شک قابلیت های سفارشی سازی است ، از این رو گزینه های گسترده ای برای سفارشی سازی در Protonwar  وجود دارد ، این سفارشی سازی ها از طریق رابط کاربری ، فایل تنظیمات و دستورات کنسول امکان پذیر است . سازنده Protonwar علاوه بر حالت های گیم پلی متنوع ، نقشه های متنوعی نیز برای شما طراحی کرده است . لیست نقشه های بازی :

DM-Abyss
DM-Aerowalk
DM-Castle
DM-Hazardous
DM-Ruins
DM-Ruins-Night
DM-Overgrown
DM-TrinityStation
Overgrown
SwampLands

با گذشت زمان و انتشار آپدیت های جدید نقشه ها و حالت های گیم پلی جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کامپیوتر Protonwar جدید

مشخصات بازی   Protonwar:

نام بازی : Protonwar

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Outer Planet Studios

منتشر کننده : Outer Planet Studios

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Protonwar

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *