دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Puppet Kings

در سرزمینی که رسم بر ان است که پادشاهانِ چهار نژاد باید به صورت نوبتی حکمرانی کنند امپراتوری وجود دارد که سعی دارد برای همیشه حکمرانی کند اما برای تحقق این امر، او و پیروانش باید از سد موانعی عبور کنند ، موانعی همچون داوران و هیولاهای غول آسا که سعی دارن از رسیدن افراد متظاهر به تاج و تخت جلوگیر کنند .Poppet King حاصل یک ایده ی جدید از ژانر Breakout است که Block -Breaking (شکستن بلوک ها ) را به مرحله ی جدیدی وارد کرده است به طوری که کاراکتر ها ، Boss Fight ها به همراه عناصر بازی های Rogue Like را در Puppet Kings مشاهده خواهید کرد .امروزه بخش عمده ای از طرفداران بازی های کامپیوتری به بازی های Casual روی آورده اند و بازی های ساده را به بازی های گران قیمت Triple A ترجیح می دهند بازی های Casual همواره در عین سادگی معمولا یک گیم پلی ساده و لذت بخش دارند .

سایر توضیحات : بازی Puppet Kings یک ایده ی مدرن است از ژانر Breakout که گیم پلی بازی های Block-Breaking را با کاراکتر ها ، Boss Fight ها و یک سری عناصر Rogue Like ترکیب کرده است . گرافیک زیبا ، کنترل خود آموز ، کاراکتر های منحصربفرد و گیم پلی مهیج از ویژگی های قابل توجه این بازی هستند .از آن جا که Poppet King توانسته است بازخورد های مثبتی از طرفداران  دریافت کند انتظار می رود گیم پلی این بازی تجربه ای قابل قبول را برای کاربران به خصوص طرفداران بازی های Casual به ارمغان بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کم حجم کامپیوتر Puppet Kings جدید

مشخصات بازی   Puppet Kings:

نام بازی : Puppet Kings

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Timba Games

منتشر کننده : Plug In Digital

سبک بازی :اکشن ، Casual

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Puppet Kings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *