دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Quadrant Complete نسخه POSTMORTEM

سال 1979 است . یک راز , آخرین ماموریت قمری بیش از هزاران نمونه سنگی را به ارمغان آورده است , سنگ هایی که به سفارش یک تیم تحقیقاتی سطح بالا جمع آوری شده اند . هرچه سعی می کنیم تا جهان پیرامون را بیشتر درک کنیم , زندگی دشوارتر خواهد شد . محققان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا به ناشناخته ها پی ببرند , تنها برای فهمیدن آنچه که ما در موردش تفکر می کنیم , اشتباه مرگ آوری است . تحقیق و انجام آزمایش های متعدد رسیدن به قله های اوج را امکان پذیر میسازد , نمونه شروع برای رهایی و محققان در تلاش برای ترک پایگاه مخفی . هراس , ترس و سردرگمی تمام وجود شما را فراگرفته است و تنها راه نجات , فرستادن سیگنال های رادیویی و درخواست کمک است .

سایر توضیحات : Quadrant Complete یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی HKFiftyOne Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Three Brothers Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این سیگنال ها توسط بخش پاکسازی HAZ-MAT دولت دریافت و تیمی سه نفره برای پاکسازی منطقه به محدوده مورد نظر فرستاده شده اند . آنها بشدت در اشتباه هستند . هر دروغ نهفته در عمیق ترین تاریکی ها نیز می تواند به یک حقیقت بدل شود . جمع آوری و بررسی اسناد , به دست آوردن یادداشت های صوتی , افشای تکان دهنده پوشش یو پی اس , امکان بازی به صورت دفاعی یا گریزان , یافتن سلاح های مختلف و یا ساخت آنها با استفاه از تجهیزات جمع آوری شده ,  تلاش برای جلوگیری از رویارویی با موجودات بی رحم , صداگذاری حرفه ای و وجود صحنه های بحرانی در طول داستان تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Quadrant Complete نسخه POSTMORTEM

مشخصات بازی Quadrant Complete :

نام بازی :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : HKFiftyOne Games

منتشر کننده : Three Brothers Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Quadrant Complete

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *