دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Quadrant نسخه Postmortem

در سال 1979 و با پیشزفت تکنولوژی انسان ها قادر می باشند که به سایر سیارات سفر کنند ، این سفرها باعث شده است که انسان ها اطلاعات زیادی در رابطه با جهان هستی کشف کنند . یکی از مقاصدی که انسان ها بارها به آن سفر کرده اند ماه می باشد ، انسان ها با سفر به این سیاره بزرگ و مرموز شروع به استخراج سنگ های معدنی از این سیاره کردند و در نتیجه این سفرها موج جدیدی از تحقیق و بررسی بر روی این سنگ ها آغاز شد . این تحقیقات در مجموعه آتر باعث شد که انسان ها موارد حساس و جالبی را در رابطه با موجوداتی پیشرفته و ناشناخته کشف کنند . در ادامه این پیشرفت ها و تحقیقات باعث می شود که تحدیدات جدیدی پا به سیاره زمین بگذارند و انسان ها را در معرض خطری بسیار جدی و کشنده قرار دهند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Quadrant یک بازی در سبک ترس و وحشت و بقا می باشد که در سال 2015 توسط استودیوی بازی سازی HKFiftyOne Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی شما را در محیطی بسیار وحشتناک قرار می دهد به طوری که شما احساس ترس را به طور کامل درک می کنید . این بازی با اتمسفری گیرا و فضایی بسیار جذاب در کنار داستانی بسیار قدرتمند و همچنین شخصیت پردازی بسیار باورپذیر یکی از جذاب ترین بازی های ترسناک ساخته شده در سال 2015 می باشد . گرافیک هنری و فنی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد بطوری که شما با ورود به مناطق جدید و همچنین مشاهده ماه و سایر سیارات به طور قطع دست به تحسین سازندگان این بازی خواهید زد . بازی رایانه ای Quadrant در تاریخ 26 می 2015 ساخته شده و موفق به کسب نمره 67% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Quadrant نسخه Postmortem

مشخصات بازی Quadrant :

نام بازی : Quadrant

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : HKFiftyOne Games

منتشر کننده : HKFiftyOne Games

سبک بازی : ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Quadrant

  • 5 replies
    1. ارمان says:

      با درووود
      ممنون از شما بازی تغریبا خوبیه – آیا کد تقلب همون ترینر هم داره ؟ من تو نت خیلی سرچ کردم پیدا نکردم .
      اگه فعلا ترینری در کار نیست چه جوری باید عنکوبتهارو بکشیم؟؟؟ من نمیتونم
      بدروود

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *