دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Quern Undying Thoughts v1.1.0 نسخه RELOADED

عجب حال و هوایی! چرا من اینجا هستم؟ به آرامی چشمان خود را باز می کنید. غباری روی چشمان شما نشسته و مانع دیدن می شود. به سختی دست خود را بالا می آورید و آن را پاک می کنید. صدای خش خشی می آید… . به سختی تلاش می کنید تا روی پاهای خود بایستید و با کمک دیواره ها بالاخره سرپا شده اید! صدای خش خش شدید تر شده… . دور و اطراف خود را نگاه می کنید اما ناگهان صدایی خشن شما را از حالت منگی بیرون می کند… به عقب نگاه می کنید و می بینید که یک مسیر بسته شده! راه بازگشت شما بسته شده و شما گیر افتاده اید! بازی Quern Undying Thoughts یک بازی بسیار جذاب است که شما را به جزیره ای بسیار زیبا اما مرموز دعوت می کند که معماهای بسیار زیادی را در خود جای داده است. در این بازی شما باید به کمک نشانه هایی که پیش روش شماست و از گشذه باقی مانده است حقایقی را کشف کنید. حقایقی که به شما کمک می کنند تا اهمین زمان حال را متوجه شوید و سرعت کار خود را بیشتر کنید.

سایر توضیحات: بازی Quern Undying Thoughts یک بازی بسیار جذاب در سبک پازل و معمایی است که در آن شما باید راه بازگشت به خانه را از جزیره ای ناشناخته پیدا کنید. اینکه چطور به این جزیره آمده اید مسئله ایست که همانند بسیاری از مسائل دیگر در طول بازی مشخص می شود. گرافیک و صحنه سازی های بازی Quern Undying Thoughts بسیار جذاب است و محیط بسیار زیبای جزیره را به خوبی ترسیم می کند. بازی Quern Undying Thoughts توسط شرکت Zadbox Entertainment برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Quern Undying Thoughts جدید

مشخصات بازی Quern Undying Thoughts:

نام بازی : Quern Undying Thoughts

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Zadbox Entertainment

منتشر کننده : Zadbox Entertainment

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Quern Undying Thoughts

به روز رسانی :

1396/12/09 آپدیت 1.2.0 نسخه razor اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *