دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rayon Riddles Rise of the Goblin King نسخه Hi2U

Rayon Riddles Rise of the Goblin King یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Lost The Game Studios ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Lost The Game Studios یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب My Night Job و Wobbly Jungle را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب Tomb Raider و بازی محبوب Uncharted موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی رایانه ای Rayon Riddles Rise of the Goblin King یکی از همین بازی ها می باشد که سعی داشته است با ترکیب سبک ماجراجویی و استراتژی سبک جدیدی از بازی های ماجراجویی را به طرفداران این سبک ارائه کند . بازی رایانه ای Rayon Riddles Rise of the Goblin King یکی از بازی های جذاب در سبک ماجراجویی می باشد .

سایر توضیحات : گابلین ها موجوداتی آرام و پیشرفته بودند که سال های سال در سرزمین مادریشان در صلح و آرامش زندگی می کردند ، اما این صلح با ورود انسان های شرور به پایان رسید . انسان ها هر روز به خانه های گابلین ها حمله می کردند و آنها را از خانه شان بیرون کردند ، پس از آن گابلین ها به معدن ها رفتند تا بتوانند به دور از چشم انسان ها به زندگی خود بپردازند اما در آنجا نیز دورف های حریس به آنها حمله ور شدند و آنها را زندانی کردند . شما در این بازی در نقش شاه گابلین ها می باشید و باید با کمک دوستان خود از زندان فرار کرده و خانه خود را پس بگیرید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Rayon Riddles Rise of the Goblin King نسخه Hi2U

مشخصات بازی Rayon Riddles Rise of the Goblin King :

نام بازی : Rayon Riddles Rise of the Goblin King

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Lost The Game Studios

منتشر کننده : Lost The Game Studios

سبک بازی : ماجراجویی – استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Rayon Riddles Rise of the Goblin King