دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ready for Take off A320 Simulator نسخه CODEX

بدون شک بازی های شبیه ساز هواپیما و اجسامی که در هوا پرواز می کنند یکی از بهترین و جذاب ترین سبک هایی است که تا به حال برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است. علاوه بر اینها، یادگیری این بازی ها نیز خود چالشی است که هر گیمری از پس سراشیبی های آن بر نخواهد آمد. اما بازی Ready for Take off A320 Simulator یک بازی بسیار جذاب در سبک شبیه ساز پرواز است که در آن سعی شده است تا چالش هایی در بازی گنجانده شود تا هر کسی حتی کسانی که آشنایی زیادی با PC ندارند نیز بتوانند به بازی بپردازند و درگیر پیچیدگی های ین سبک بازی نشوند. بازی Ready for Take off A320 Simulator طوری طراحی شده است تا تمامی مراحل پرواز را از ابتدا به گیمر آموزش دهد تا انرژی کمتری از گیمر برای یادگیری بازی تلف شود. در این بازی گیمر پست فرمان یکی از بهترین و جدیدترین هواپیماهای موجود یعنی Airbus A320 می نشیند. در این کابین گیمر با هر آنچه برای پرواز نیاز است آشنا خواهد شد و تمامی تنظیمات و کاربرهای دکمه های مختلف را آزمایش خواهد کرد. همچنین در بازی Ready for Take off A320 Simulator، صداهای مختلفی از نمونه های واقعی ضبط و استفاده شده است که همین مسئله کیفیت بازی و صحنه های مختلف آن را بیشتر می کند.

سایر توضیحات: در بازی Ready for Take off A320 Simulator شما با بیش از 9 مقصد مختلف نظیر Düsseldorf, Palma de Mallorca, London Heathrow روبرو خواهید شد. کیفیت 3 بعدی به حدی است که بسیار از سایت های خارجی نظرات بسیار خوب و مثبتی درباره این بازی داده اند. همچنین در این فرودگاه ها، سعی بر آن بوده است تا تمامی کارکنان و اجسام بازی و همچنین خودروهای مختلف موجود در فرودگاه شبیه سازی شود. بازی Ready for Take off A320 Simulator توسط شرکت بازی سازی ExViRe تولید شده است و توسط شرکت SimWare Simulations به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Ready for Take off A320 Simulator جدید

مشخصات بازی Ready for Take off A320 Simulator :

نام بازی : Ready for Take off A320 Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ExViRe

منتشر کننده : SimWare Simulations

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Ready for Take off A320 Simulator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *