دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Realpolitiks

به یکی از بزرگترین رهبران جهان بدل شوید . وارد شدن در حوزه مسائل مربوط به جهان مدرن , مرزهای جغرافیای سیاسی دیگر مفهومی ندارد و کشورهای قدرتمند در عرصه اقتصادی این اجازه را به خود می دهند تا در درگیری های نظامی و امور بین المللی دخالت کنند . روش خود را برای مقابله با حفظ منافع ملت ، حوادث غیر منتظره ، تهدیدات جهانی و بحران های مختلف انتخاب کنید . مقابله با فروپاشی اتحادیه اروپا , برگشتن به زندگی عادی پس از اتفاقات جنگ جهانی سوم و بسیاری سناریوهای واقعی و خیالی را در Realpolitiks تجربه کنید . محتوای بازی بر اساس سه سیستم اصلی سیاست دموکراسی ، استبداد و تمامیت خواهی بنا شده است که در آن به پلیر این اجازه داده می شود تا با اعمال نفوذ از طرق مختلف , بر سایر کشورها مسلط شود .

سایر توضیحات : Realpolitiks یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Jujubee S.A. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 1C Company برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . امکان استفاده از مهارت های دیپلماتیک , وجود قدرت اقتصادی و نظامی آزادی کامل اخلاقی و معنوی در تصمیم گیری ها این اجازه را به شما می دهد تا در روند تکاملی به یک ابرقدرت تبدیل شوید , کسی که رفاه شهروندانش در الویت قرار دارد . برای آنکه بتوانید به یک رهبر موفق بدل شوید باید در اولین قدم قدرت اقتصادی کشور را رشد و توسعه دهید زیرا رقابت در عرصه فن آوری و برتری نظامی به این فاکتور مهم وابسته است . روند مسیر بازی به شما وابسته است , شما می توانید به عنوان یک عضو ارزشمند سازمان ملل متحد شناخته شوید و یا یک دیکتاتور هسته ای . شکل دهی به نظام سیاسی کشور و تعیین روابط خود را با کشورها , امکان مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی , استفاده از ابزارهای سیاسی رایج در روابط بین المللی از جمله تاکتیک های جاسوسی و وجود یک درخت تصمیم گیری گسترده در تمام امور تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Realpolitiks

مشخصات بازی Realpolitiks :

نام بازی : Realpolitiks

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Jujubee S.A.

منتشر کننده : 1C Company

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Realpolitiks

  • 13 replies
      • محمدرضا says:

        سلام. لینک دانلود تست شد و مشکلی نداشت. با آیپ یایران مجددا تست کنید.

        پاسخ دادن
    1. محمد قزوینی says:

      سلام و خسته نباشید خدمتت مدیر عزیز سایت قسمت دوم بازی realpolitiks در تاریخ ۵ نوامبر۲۰۲۰ عرضه میشه ، خواهشا توی سایتتون قرار بدید، ممنون از زحمات شما، موفق باشید

      پاسخ دادن
    2. abolfazl says:

      عالی بود ولی فقط یه مشکل داشت اونم این بود که حجم فایل رو ننوشته بودید ، اما از همه نظر سایتتون عالیه، یه ساعت داشتم دنبال حجم میگشتم!!

      پاسخ دادن
    3. a says:

      عکسها رو یخورده بزرگ بذارین آدم ببینه چیه آخه، یعنی چی اندازه عکسها یک چهارم صفحه میذارید!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *