دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Redemption Saints And Sinners نسخه Hi2U

پیشرفت علم به حدی رسیده است که انسان ها شروع به سفرهای فضایی کرده اند و حتی می توانند بر روی سایر سیارات زندگی کنند و کلونی بسازند ، در همین راستا انسان ها برای دفاع از ساکنین این کلونی ها و همچنین برقرارای نظم و امنیت شروع به تربیت یک نیروی ویژه و بسیار حرفه ای می کنند که متخصص برخورد با تحدیدهای بیگانگان می باشند . براثر یک حادثه نامعلوم یکی از ایستگاه های فضایی انسان ها بدون هیچ اعلام قبلی از دسترس خارج می شود و هیچ پیامی دریافت و ارسال نمی کند ، در همین راستا نیروهای ویژه برای بررسی و برخورد با تحدیدات احتمالی به محل اعظام می شوند ، پس از رسیدن به محل حادثه متوجه می شوند که یک حادثه خطرناک در این مکان اتفاق افتادهد است و تمامی افراد موجود در این ایستگاه فضایی ناپدید و یا کشته شده اند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Redemption Saints And Sinners توسط استودیوی بازی سازی Black Lime Studio ساخته شده و در سال 2016 روانه بازار شده است . این بازی یک بازی اکشن فضایی می باشد که از دید اول شخص روایت می شود و با سلاح های فضایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای طرفداران بازی های اکشن می باشد . گرافیک هنری و فنی این بازی یکی از نکات قوت این بازی می باشد ، محیط های طراحی شده در این بازی از جزئیات بسیار بالایی برخوردار می باشند . گیم پلی این بازی از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که این امر خود باعث جذابیت بسیار بالای این بازی شده است . بازی رایانه ای Redemption Saints And Sinners در تاریخ 18 نوامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 77% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Redemption Saints And Sinners نسخه Hi2U

مشخصات بازی Redemption Saints And Sinners :

نام بازی : Redemption Saints And Sinners

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Black Lime Studio

منتشر کننده : Black Lime Studio

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Redemption Saints And Sinners

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *