دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Revhead – PC نسخه PLAZA

بازی Revhead یک بازی شبیه ساز مسابقه و اتومبیل رانی است که در آن شما باید از ابتکار خود بهره بگیرید تا خودرو و ماشین مسابقه ای خود را بسازید. یکی از دوستان شما به اسم Charlie در کار ماشین است و توانایی او سرهم کردن و ساخت ماشین های مسابقه ای است. او به کمک شما نیاز دارد و از همین رو شما را به استرالیا دعوت کرده است. شما از یک روستای بسیار کوچک در استرالیا کار خود را شروع خواهید کرد. جاییکه تنها راه شناخته شدن و موفقیت، ساخت سریعترین ماشین و بهترین خودرو است. شما Charlie را همراه با گاراژ و تجربه اش در اختیار دارید و باقی راه دیگر به شما و ذکاوت شما بستگی دارد. در بازی شما باید مثل یک Revhead واقعی فکر کنید. می توانید از میان 6 خودرو مختلف یک انتخاب داشته باشید و سعی کنید تا بهترین قطعات را برای آن انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که بهترین ماشین همیشه سریعترین آنها نیست بلکه باید به دل راننده بنشیند. از این رو سعی کنید تا بهترین ساختار را برای خود انتخاب کنید تا بتواند مهارت رانندگی شما را به رخ دیگران بکشد.

سایر توضیحات: بازی Revhead توسط شرکت بازی سازی Creative Pudding Hungary Llc تولید شده است و در آن تنها یک هدف دنبال می شد، اینکه این بازی، ماشین ها و قطعات آن به دنیای واقعی بسیار نزدیک باشند. از این رو در این بازی خودرو های مختلف از بیش از 300 قسمت مختلف ساخته شده اند و این جمله به این معنی است که شما نه تنها می توانید ظاهر خودرا به سلیقه خود تغییر دهید بلکه می توانید تمامی قسمت های ماشین را با خودرو های دیگر عوض کنید و یا قطعات جدید را جایگزین کنید تا خودرو را با مهر خود روانه پیست اتومبیل رانی کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود revhead جدید

مشخصات بازی Revhead :

نام بازی : Revhead

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Creative Pudding Hungary Llc

منتشر کننده : Creative Pudding Hungary Llc

سبک بازی : اکشن – شبیه سازی – ماشین و موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Revhead

به روز رسانی :

1396/05/01 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *