دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rezrog نسخه HI2U + آپدیت 1.0.8

وضعیت سرزمین Rezrog آشفته است! شیاطین و موجودات وحشت انگیز از دورترین نقات به اعماق این سرزمین نفوذ کرده اند و قصد دارند تا از قدرت و ویژیگی های بسیار خوب الماس هایی که به تازگی کشف شده اند سوءاستفاده کنند. حال این نوبت شماست که با استفاده از قدرت یک تیم بسیار عالی همراه ایده های بسیار خوب و استراتژیک بتوانید صلح و آرامش را به این سرزمین بازگردانید و Rezrog را به سال های بسیار قبل خود همراه با آرامش ببرید. در این بازی شما می توانید ابزارها و اسلحه های مختلف را بیابید، بسازید و اختراع کنید تا بتوانید با استفاده از قدرت های بسیار خوب آنها دشمن را در سرزمین خود شسکت دهید و نابودی او را برایش پیشکش کنید. در بازی Rezrog شما در بیش از 100 مرحله مختلف به رقابت می پردازید و در این راه با موجودات مختلفی روبرو می شوید که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند و این دیگر به عهده شماست که چطور آنها را نالود کنید. فراموش نکنید که هر مرحله را با دقت بسیار زیاد شروع کنید و قدم به قدم پیشرفت خود را به سمت آرامش ببینید.

سایر توضیحات: بازی Rezrog یک بازی بسیار جذاب در سبک نقش آفرینی و ماجرایی است که در آن شما به عنوان ناجی سرزمین Rezrog باید یک تیم بسیار خوب را جمع کنید وبه جنگ دشمن بروید. گرافیک این بازی بسیار جالب طراحی شده است که همین مسئله بازی را از حالت کلیشه ای خارج می کند. بازی Rezrog توسط شرکت Soaphog برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت Kasedo Games به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Rezrog جدید

مشخصات بازی Rezrog :

نام بازی : Rezrog

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Soaphog

منتشر کننده : Kasedo Games

سبک بازی : ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Rezrog

به روز رسانی :

1396/06/20 آپدیت v1.0.8 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *