دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rise of Prussia

بازی کامپیوتر Rise of Prussia یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Ageod طراحی و ساخته شده و در سال 2013 توسط کمپانی Slitherine Ltd برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Rise of Prussia Gold نسخه جدید و بهبود یافته ای است که هفت سال جنگ از 1757 تا 1763 در اروپا را روایت می کند . نسخه اصلی این بازی در سال 2010 منتشر شد و در ویرایش Gold  پیشرفت های متعدد و حالات اضافی در آن به چشم می خورد .

خلاصه داستان : بازی حوادث دوران شاه معروف فردریک دوم و نبردهایی که پروس و متحدان او در مبارزه بزرگ خود در برابر نیروهای ائتلاف به رهبری اتریش با فرانسه , روسیه و سوئد را روایت می کند . نسخه طلایی شامل 3 سناریو جدید است . 2 لحظه کلیدی در این بازی وجود دارد , مداخله پروس در طول جنگ جانشینی اتریش (1740-1748) که در آن پادشاه فردریک دوم برای اولین بار پای به میدان نبرد می گذارد . بیش از 300 واحد مختلف , سناریوهای جنگ کوتاه زاکسن 1756 برای ورود به بازی , 3 سناریو آموزشی , نقشه های متنوع با بیش از 1000 منطقه مختلف و سیستم فرمان ساده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Rise of Prussia :

نام بازی : Rise of Prussia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Ageod

منتشر کننده : Slitherine Ltd

سبک بازی : استراتژیک

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 9 replies
    1. sam says:

      داخل فایلها فایل کرکی نبود برای همین سوال کردم گفتم شاید جای دیگست

      پاسخ دادن
    2. sam says:

      با سلام
      موقع شروع بازی از من سریال نامبر می خواد .سریال نامبرش کجاست؟داخل پوشه ها نبود .اگه می شه راهنمایی کنید مرسی.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *