دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rise of the Triad DOOM Edition نسخه HI2U

Apogee Software و Interceptor Entertainment با افتخار نسخه بازسازی شده از یک بازی کلاسیک اول شخص شوتر را تقدیم می کنند . بزرگتر ، بهتر و خنده دارتر از قبل . اینبار H.U.N.T با مجموعه ای کامل از کمپین ها در بخش تکنفره , ویژگی های جامع در بخش مولتی پلیر و همراه با ویژگی های بیشتری بازگشته است . بازی دارای 5 شخصیت منحصر به فرد می باشد که هرکدام دارای توانایی , مهارت و سبک های مبارزه ای مخصوص به خود می باشند . بیش از 20 مرحله در بخش تکنفره انتظار شما را می کشند , ماموریت هایی که هرکدام به نحوی مهارت های کسب شده در طول بازی را به چالش می کشد .

سایر توضیحات : Rise of the Triad DOOM Edition یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Interceptor Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Apogee Software برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در بازی شاهد طیف گسترده ای از سلاح های می باشیم اما محدود بودن مهمات می تواند کمی کار شما را دشوار کند پس سعی کنید بیهوده تیرهای خود را هدر ندهید و در شرایط حساس و بحرانی از آنها استفاده کنید . در کنار تمامی این ویژگی ها , وجود حالت های مختلف بازی باعث شده است تا پلیر دچار یکنواختی نشود و بتواند توانایی های خود را در سایر بخش ها ارزیابی کند , حالت هایی مانند God mode, Elasto mode, Mercury mode, Shrooms mode و Dog mode . اسرار ، کلکسیون ، رویدادهای خاص و مناطق مخفی بسیاری وجود دارد که با اکتشاف در نقشه بازی باید آنها را بیابید . بیش از 90 اچیومنت در بازی وجود دارد که با کسب تمامی آنها می توانید نام خود را در میان سایر بازیکنان در رده بندی جهانی ثبت کنید .  Rott خنده دار و خونین تر از همیشه .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Rise of the Triad DOOM Edition نسخه HI2U

مشخصات بازی Rise of the Triad DOOM Edition :

نام بازی : Rise of the Triad DOOM Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Interceptor Entertainment

منتشر کننده : Apogee Software

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Rise of the Triad DOOM Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *