دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Ritual on Weylyn Island

بازی کامپیوتر The Ritual on Weylyn Island یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط zemaGamez طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه داستان : در گذشته نه چندان دور و در شمار غربی اقیانوس آرام جزیه ای وجود دارد . Moira Weylyn 22 ساله برای دیدار با خانواده پدری اش و خواندن وصیت نامه پدر بزرگش به این منطقه سفر می کند . هنگامی که به زادگاه پدر بزرگش می رسد , او متوجه می شود خانواده اش به طرز مرموزی ناپدید شده اند . تمامی این مشکلات با نیرویی شیطانی در منطقه پیوند خورده است , نیرویی که توسط فرقه ای شیطانی آغاز شده است و تا دنیا را به تاریکی و نابودی نکشاند , آرام نخواهد گرفت . سرنوشت و گذشته Moira با حل معماها و پازل هایی که در این بازی وجود دارد , گره خورده است . سازندگان بازی عنوان کرده اند که برای ساخت این نسخه از برخی فیلم های ترسناک کللاسیک الهام گرفته اند . هدف اصلی بازی , پیدا کدن اعضای خانواده , جمع آوری اطلاعات و سعی برای زنده ماندن و پی بردن به اسرار شیطانی عنوان شده است . در طی بازی از مسائل کوچک به آسانی عبور نکنید زیرا همین موارد می تواند به سرنخی برای رسیدن به هدفتان منجر شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی The Ritual on Weylyn Island :

نام بازی : The Ritual on Weylyn Island

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : zemaGamez

منتشر کننده : zemaGamez

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 2 replies
    1. Farzam says:

      سلام لطفا مراسم ها رو پوشش بدین. برای دانلود بزارین.
      دیشب Game Awards و الان هم Playstation Expreience
      ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *