دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Road Fist نسخه PLAZA

ترس و هرج و مرج به حومه شهر گسترش یافته است . VOLCAN قاچاقچی مواد مخدر , سعی دارد بر تمامی محله های شهر مسلط شود و امپراطوری خونین خود را در Road Fist بنا کند . او بر روی کمک دوستان و زیردستانش حساب ویژه ای باز کرده است . در میان آنها قاتلین , مزدوران و باندهای جنایتکار به چشم می خورند . اما به نظر میرسد همه چیز از دست رفته , دو مبارز ماهر خیابانی به نام های آریس و کیرا تصمیم می گیرند تا به نیروهای ویژه ملحق شوند و باند مخوف Volcan را نقش برآب کنند . حال وظیفه شما است تا در این مسیر خطرناک , شخصیت های اصلی را یاری کرده و از کشته شدن انسان های بی گناه جلوگیری نمایید . شب های طولانی و تاریک در حال آمدن است .  باران ، مه ، گرد و غبار و خون تحمل این شب ها را دشوار خواهد ساخت . اما هرگز فراموش نکنید که مشت های گره کرده شما , بهترین متحدانتان هستند .

سایر توضیحات : Road Fist یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Mobsoftware طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Road Fist از جمله بازی های سبک اکشن که از فیلم های کلاسیک مبارزه ای دهه 89 و 90 الهام گرفته شده است . وجود دوربین 3 بعدی در بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا تمامی محیط اطراف را زیر نظر بگیرد و حرکات دشمنان را پیش بینی کند . برای ساخت این بازی از موتور بازیسازی Unity استفاده شده است . وجود مراحل مختلف همراه با 6 رئیس بزرگ که هرکدام دارای توانایی مخصوص به خود هستند و هرکدام به نوعی مهارت های کسب شده شما را در پایان هرمرحله به چالش می کشند , باعث شده تا بازی از یکنواخت خارج شود و پلیر نهایت هیجان را در مبارزات تجربه کند . در صورتی که بتوانید ماموریت ها را با موفقیت به پایان رسانید بازی این اجازه را به شما می دهد تا مهارت های خود را ارتقا داده و تجهیزات جدید را باز کنید . برای اجرای بازی هم اصلا نگران نباشید زیرا این نسخه از گیم پدهای ایکس باکس و PS4 پشتیبانی می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Road Fist نسخه PLAZA

مشخصات بازی Road Fist :

نام بازی : Road Fist

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Mobsoftware

منتشر کننده : Mobsoftware

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Road Fist

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *