دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Robbys Adventure نسخه HI2U

مهمانی نا خواهنده پیش شما آمده است و رسم مهمان نوازی بدون شک پذیرایی و راهنمایی اوست! بازی Robbys Adventure داستانی است که در آن شما با رباتی به نام Robbys روبرو خواهید شد که از یک سیاره دیگر به زمین آمده است و حالا شما باید او را از میان موانع و ماجراهای مختلف به سلامت عبور دهید و او را راهنمایی کنید. البته این سفر به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و شما گاهی اوقات به راحتی می توانید به او کمک کنید و گاهی نیز عبور از موانع بسیار دشوار است. سرعت حرکت نیز به همین صورت است. گاهی آهسته راندن و راه رفتن بهترین کاری است که باید انجام دهید و گاهی باید 2 پای دیگر نیز قرض بگیرید و فرار کنید. البته داستان از این قرار است که Robbys یک هدیه به یک پسر کوچک است. او پس از مدتی آن را خربا می کند و والدین او تصمیم می گیرند تا آن را به یک تعمیرکار بدهند. در لحظات اول این تعمیر کار موتجه می شود که این تنها یک اسباب بازی ساده نیست و تصمیم می گیرد تا آن را به پسرک بازگرداند. اما Robbys می خواهد به خانه بر گردد و باید از موانع بسیار زیادی عبور کند.

سایر توضیحات: بازی Robbys Adventure یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های ماجرایی است که در آن شما باید تمام تلاش خود را برای آزاد سازی یک ربات کوچک کنید. این بازی از گرافیک نسبتا مناسبی برخوردار است و با دوربینی 2.5 بعدی شما را به عمق داستانی بسیار جذاب می برد. گیم پلی بازی بسیار روان اما معماهای مختلفی در انتظار شما است. بازی Robbys Adventure توسط شرکت DillyFrame برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Robbys Adventure center

مشخصات بازی Robbys Adventure:

نام بازی : Robbys Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DillyFrame

منتشر کننده : DillyFrame

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Robbys Adventure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *