دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Robot Squad Simulator 2017 نسخه PLAZA

Robot Squad Simulator :  یک بازی زیبا و جذاب در سبک مستقل – شبیه ساز (Indie , Simulation) است که تولید سال 2016 می باشد و برای سیستم عامل ویندوز معرفی و عرضه شده است . شرکت سازنده و توسعه دهنده بازی Robot Squad Simulator استودیو  Bit Golem نام دارد که یک شرکت تازه کار در عرصه تولید بازی های رایانه ای است . اما شرکت منتشر کننده بازی ، یکی از استودیو های به نام و پر کار در ساخت و انتشار بازی های رایانه ای محسوب می شود که به نام PlayWay S.A. شهرت دارد . از بازی های معروف و پر فروش کمپانی ی PlayWay S.A. می توان از محصولاتی هم چون : Demolish & Build Company تولید سال 2016 و بازی ی cCar Mechanic Simulator ساخت 2014 و البته بازی ی Ships 2017 نام برد . سبک ایندی – شبیه ساز نیز از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک ها در زمینه ی بازی های کامپیوتری محسوب می شود که از موفق ترین بازی ها در این سبک می توان به اسطوره ای هم چون بازی محبوب Stellaris که در سال 2016 و بازی Football Manager 2017 تولید سال 2016 و هم چنین بازی ی محبوب Sky Break محصول سال 2015 اشاره کرد . گیم پلی بازی به صورت تک نفره و آنلاین می باشد و نسخه های مختلف این بازی به 9 زبان زنده ی دنیا در دسترس می باشد .

سایر توضیحات : در این بازی ، شما دنیایی متفاوت و بسیار شبیه سازی شده به واقعیت در رابطه با استفاده از رباط ها را تجربه خواهید کرد . در بازی ی Robot Squad Simulator شما نقش کاراکتر رباتیک این بازی را بر عهده دارید ، ربات هایی که ساخته ی دست بشر می باشند و با کنترل از راه دور هدایت شده و برای کمک به بشر و حل کردن ماموریت ها و مراحلی ساخته شده است که انجام آنها به وسیله ی انسان غیر ممکن می باشد . شما به عنوان گیمر باید برای به سر انجام رساندن هر مرحله و گذر از قسمت های سخت هر ماموریت می بایست از تمام هوش و دانایی فردی خود استفاده نمایید چرا که استعداد و تجربییات فردی برای به ثمر رساندن هر مرحله از این بازی نقش به سزایی دارد . جلوه های ویژه خیره کننده به همراه گرافیک فوق العاده و افکت های صدایی ی توسعه یافته ، باعث شده است که بازی Robot Squad Simulator در صدر بهترین های سال 2016 قرار بگیرد و نظر مثبت اکثر گیمر ها ی علا قه مند به بازی های ایندی و منتقدین بازی های رایانه ای را به خود جلب کند و  این طور که به نظر می رسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Robot Squad Simulator 2017 نسخه PLAZA

مشخصات بازی Robot Squad Simulator :

نام بازی : Robot Squad Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : PlayWay S.A.

منتشر کننده : PlayWay S.A.

سبک بازی : مستقل – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Robot Squad Simulator