دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rock-N-Rogue: A Boo Bunny Plague Adventure نسخه PLAZA

به Bunny و سایر دوستانش ملحق شوید و در عنوانی جدید نهایت هیجان و رقابت را تجربه نمایید . نبرد میان گروه های گسترده ای در نه مرحله مختلف با سطوح دشواری متفاوت در جهنمی بی بازگشت , انتظار شما را می کشد . خود را برای رفتن به یک مسیر خطرناک آماده کنید , مسیری که هرکسی وارد آن شود دیگر نمی تواند به عقب نگاهی بیندازد و برای رهایی از آنها تنها باید پیش برود . از میان شخصیت های مختلف Bunny , Gunny , Faye و Ganny که در بازی حضور دارند یکی از کاراکترها را برگزینید .

سایر توضیحات : Rock-N-Rogue: A Boo Bunny Plague Adventure یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی On the Level Game Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هرکدام از شخصیت ها دارای یک توانایی خاص و ابزاری منحصر به فرد برای مبارزه می باشند . اگر بتوانید در هر ماموریت بیشترین امتیاز را کسب نمایید بازی این اجازه را به شما می دهد تا علاوه بر بهبود تجهیرات , سلاح های بیشتری در اختیار داشته باشید و آنها را ارتقا دهید . بازی تنها دارای بخش تکنفره بوده و از حالت مولتی پلیر خبری نیست اما وجود حالت های مختلف مانند story mode و 0ne life که در آن امکان ذخیره بازی وجود ندارد , بازی را از یکنواختی خارج نموده و پلیر را برای ساعت ها درگیر بازی و گیم پلی می نماید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Ashbourne نسخه PLAZA

مشخصات بازی Rock-N-Rogue: A Boo Bunny Plague Adventure :

نام بازی : Rock-N-Rogue: A Boo Bunny Plague Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : On the Level Game Studios

منتشر کننده : On the Level Game Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Rock-N-Rogue: A Boo Bunny Plague Adventure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *