دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rogue Stache

زمانی که بشریت آخرین امیدهای خود را از دست می دهد , تنها یکنفر می تواند بر این ناامیدی ها خط بطلان کشد . مردی با سبیلی خاص که سعی دارد بر تاریکی چیره شده و روشنایی را بر سرزمین ها بگستراند . در این بازی شما در قالب شخصیتی به ایفای نقش می پردازید که دارای سلاحی مرگباری بوده و هرچیزی بر سر راهش قرار گیرد , به نابودی می کشاند . تمامی مراحل و ماموریت ها غیر قابل پیش بینی می باشند زیرا به طور تصادفی تولید خواهند شد و همین موضوع باعث جذابیت بازی می شود . هرلحظه اتفاق جدیدی برای شما پیش خواهد آمد و توانایی و مهارت های شما مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

سایر توضیحات : Rogue Stache یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی WubsGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Black Shell Media برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در طول بازی با انواع دشمنان روبرو خواهید شد و نابودی آنها ,  قدرت یو پی اس نصیبتان خواهد کرد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از قدرت های جمع آوری شده , سلاح و تجهیزاتتان را بهبود بخشید و یا به سلاح های جدیدتر دسترسی پیدا کنید . بازی از گرافیک آنچنانی برخوردار نیست اما وجود داستانی جذاب , صداگذاری فوق العاده و موسیقی متن گوشنواز می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Rogue Stache

مشخصات بازی Rogue Stache :

نام بازی : Rogue Stache پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : WubsGames منتشر کننده : Black Shell Media سبک بازی : اکشن و ماجرایی نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM

Rogue Stache

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *