دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rover Builder

وسایل نقلیه سه بعدی بسیار عالی بسازید ، از Buggy های ساده گرفته تا ماشین های پیچیده ی صنعتی ! وظیفه ی شما در این بازی زیبا ساختن وسایل نقلیه است شما وسایل نقلیه متنوعی می سازید و آن ها را به صورت عملی به کار می گیرید .حالت ساخت و ساز در این بازی بسیار خود آموز است و محدودیتی ندارد ، تنها چند قطعه ی ابتدایی برای شما طراحی شده اند  ولی شما می توانید با ترکیب همین چند قطعه ی ساده هر مکانیزم ماشینی که دوست داشته باشید را پیاده سازی کنید ، فرمان ، هیدرولیک ،سیستم های تعلیق تنها بخشی از سیستم هایی هستند که می توانید طراحی کنید .هر ماموریت با انتقال انی شما به مقصد شروع می شود ، وقتی به مقصد رسیدید باید جعبه های منابع را جمع آوری کنید و باز گردانید ، ممکن است موانعی بر سر راه شما قرار بگیرند که مجبور شوید آن ها را دور بزنید یا نابودشان کنید .

سایر توضیحات : اگر به بازی های ساخت و ساز یا عناوینی همچون Besiege علاقه دارید حتما ازRover Builder نیز لذت خواهید برد ، این بازی به صورت سه بعدی است و 10 قطعه/ماده متفاوت برای ترکیب کردن دارد . یک گالری به نام “Rover Gallery ” برای شما در نظر گرفته شده که می توانیدطراحی های خودتان را برای استفاده ی مجدد ذخیره کنید . بخش Career (حرفه) این بازی شامل دو سیاره و شانزده ماموریت متنوع است و طبق گفته های سازنده در آپدیت های بعدی مراحل بیش تری اضافه خواهد شد .این بازی هنوز در حالت Early Access قرار دارد پس ممکن است با باگ ها یا قابلیت های ناتمام این بازی مواجه شوید اما خوشبختانه با آپدیت های جدید این موارد بهبود پیدا خواهند کرد

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک شبیه سازی کامپیوتر Rover Builder

مشخصات بازی   Rover Builder:

نام بازی : Rover Builder

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Hatfuls Games

منتشر کننده : Hatfuls Games

سبک بازی :شبیه سازی ، استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Rover Builder

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *