دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rugby Union Team Manager 2015

بازی Rugby Union Team Manager 2015 در سبک شبیه ساز , ورزشی , استراتژیک می باشد که توسط استودیو Alternative Software Ltd ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرد . بازی Rugby Union Team Manager 2015 شما را به یک محیط دینامیک از دنیای مدیریت راگبی می برد و به بازیکنان اجازه می دهد تا فصل به فصل پیشرفت کنند . موفقیت به دست آمده شامل موارد داخل و بیرون زمین می باشد . به عنوان مثال زمانی که طرفداران شما را خارج از محیط بازی می بییند برای شما سوت زده و شما را تشویق می کنند . همه چیز در کنترل شما خواهد بود . معرفی یک سیستم مدیریت منحصر به فرد در قالب مسابقات 2D و 3D به گونه ای طراحی شده که کنترل کاملی از مسابقات و بازیکنان خواهید داشت . تیم خود را از کنار زمین کنترل کرده و موارد را به آنها گوشزد کنید . تاکتیک هایی نظیر حمله , دفاع و شکستن خطوط دشمن از دیگر ویژگی های بازی می باشد . یک تیم برنده ساخته , از بهترین لیگ ها بازیکن انتخاب کرده و دور دنیا به رقابت مشغول شوید . در مجموع بیش از 14500 و بالای 320 تیم قابل بازی در Rugby Union Team Manager 2015 وجود دارد . شما همچنان می توانید کمک مربی , فیزیوتراپ , دکتر و ایجنت نیز برای تیم خود داشته باشید . همیشه باید یک بالانس بین درآمد و خرج باشگاه داشته باشید تا تیم خود را در بهترین شرایط نگه دارید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Rugby Union Team Manager 2015

نام بازی (فارسی) : مدیریت راگبی 2015

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Alternative Software Ltd

منتشر کننده : Alternative Software Ltd

سبک بازی : شبیه ساز , ورزشی , استراتژیک

نوع فایل : ISO

  • 9 replies
    1. علی says:

      سلام
      ممنون از پیگیرتون این بازی Robocraft کاملا رایگان بوده و در steam قرار دارد من به دلیل سرعت پایین نتونستم از steam دانلود کنم ممنون میشم اگه شما تو سایتتون قرار بدین.

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        لطفا با کلیک برروی فروم سایت وارد صفحه ی در خواستی های انجمن شده و موارد درخواستی خودتون رو برای ما ارسال تا در اسرع وقت بررسی و در صورت امکان قرار بدیم .
        باتشکر

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *