دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ryse Son of Rome

بازی کامپیوتر Ryse Son of Rome یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Crytek طراحی و ساخته شده و در تاریخ 10 اکتبر 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد . بازی داستان فردی به نام Marius Titus ماریوس تیتوس را روایت می کند , سرباز جوان رومی که شاهد قتل خانواده اش به دست بربرهای وحشی بوده است . پس از این اتفاق , ماریوس به سپاهیان روم ملحق می شود و همراه سایر سربازان برای گرفتن انتقام , سفر خود را به سمت بریتانیا آغاز می کند . به خاطر هوش و ذکاوت بالای ماریوس , او به سرعت درجات  نظامی را پشت سر می گذارد و به عنوان فرمانده و مدافع امپراتوری برگزیده می شود . انتقام دیگر معنایی ندارد زیرا ماریوس در میان مردم به عنوان یک اسطوره ای رومی شناخته می شود که تمام وقت خود را وقف روم و اهدافش کرده است . حال که ماریوس سپاهی عظیم و پرقدرت در اختیار دارد , تصمیم گرفته است تا تمامی دشمنان روم را به زانو درآورد و بار دیگر مرزهای امپراظوری روم را گسترش دهد .

سفر به قلب امپراتوری روم و خشم و نفرت را در این بازی تجربه کنید . این بازی در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی XBoxOne به بازار عرضه شد ولی پس از انتشار بازی و عدم موفقیت , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا این بازی انحصاری را برای کامپیوتر منتشر و تا حدودی بر ناکامی های خود غلبه کند . طبق گفته Crytek , این بازی علاوه بر نسخه اصلی , تمامی DLC ها را شامل می شود . یکی از نقاط قوت بازی , گرافیک خیره کننده و رزولوشن 4K است که توانسته است با استفاده از موتور بازیسازی CRYENGINE CRYTEK نظر بسیاری از پلیرها را به خود جلب کند و تجربه جدیدی را در سرزمین های دوم باستان برای پلیر رقم زند . همانطور که گفته شد , گرافیک بازی آنچنان چشم نواز است که نظر هر گیمری را به خود جلب می کند . تمامی محیط بازی و چهره شخصیت ها با بالاترین دقت و ظرافت طراحی شده است به عنوان مثال زمانی که سنگی بزرگ در میدان جنگ از منجنیق ها رها می شود و به دیواره های قلعه برخورد می کند , شما به خوبی شاهد تکه تکه شدن سنگ و پرت شدن طبیعی آنها به هر طرف خواهید بود . از گیم پلی بازی نمی توان گذشت . ماریوس دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فردی در مبارزه است که با پشت سر گذاشتن ماموریت های مختلف , توانایی بیشتری به دست خواهید آورد . با دشمنان مختلفی نیز در طول بازی روبرو خواهید شد که هرکدام سبک مخصوص به خود در مبارزه را دارا خواهند بود . یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بازی که خون را در رگ های پلیر به جوش می آورد , صداگذاری فوق العاده آن است که به بهترین شکل ممکن کار شده و حس نبردی واقعی را منتقل می کند . در طول بازی شاهد صداهایی زیبا و متفاوتی هستید که باعث خواهند شد خود را در میدان نبرد تصور کنید . صدای سربازان هنگام یورش بردن به سمت یکدیگر , صدای برخورد شمشیر ها و موسیقی متن بازی , آنچنان حس جنگ و خونریزی را برای پلیر تداعی می کند که باعث می شود تا از تمامی نقاط ضعف بازی صرف نظر شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما به زودی می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی Ryse Son of Rome :

نام بازی : Ryse Son of Rome

نام بازی (فارسی) : رایز پسر روم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Crytek

منتشر کننده : Crytek

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO