دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Serious Sam Classics Revolution – Plaza

Serious Sam Classics Revolution در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Croteam و Alligator Pit ساخته شده و استودیوی Devolver Digital این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . سری بازی های Serious Sam با سبک شوتر خود محبوبیت زیادی نزد بازیکنان دارد و نسخه های زیادی این بازی تاکنون منتشر شده است . شما در این بازی در دنیایی فانتزی با تلفیق تکنولوژی هستید که با جادو سیاه و قدرت های خاصی درآمیخته شده است .

خلاصه داستان : بازی Serious Sam Classics Revolution یک نسخه مجزا از سری بازی های سم جدی می باشد که به سبک کلاسیک این سری بازگشته است . در واقع موتوری بازیسازی این عنوان همان Serious Engine 1 می باشد که بسیار بهبود پیدا کرده و متناسب با سیستم های 64 بیتی می باشد . شما در بازی Serious Sam سفری زیبا به مناظر مختلف خواهید داشت که شامل Ancient Egypt , Mayan Civilization , Persian Empire و Medieval Europe می باشد . شما در نقش سم می باشید به مبارزات جهنمی خوش آمدید . گیم پلی بازی Serious Sam Classics Revolution بسیار جذاب بود و شامل سلاح های متنوع با کارآیی های مختلف می باشد و می توان به شاتگان , مینی گان , اسنایپ و توپ جنگی اشاره کرد . در بخش مولتی پلیر تا 42 بازیکن به صورت هم زمان را پشتیبانی کرده و حتی می توانید قسمت های داستانی بازی را به صورت co-op با دوستان خود انجام دهید.

 

نام: Serious Sam Classics Revolution
شرکت سازنده: Croteam , Alligator Pit
تاریخ انتشار: 2015
سبک بازی: اکشن , Indie
منتشر کننده: Devolver Digital

به روز رسانی :

1398/06/09 نسخه Serious Sam Classics Revolution - Plaza اضافه شد.
  • 13 replies
      • محمد says:

        سلام،
        فایل های داخل پوشه PLAZA را در پوشه ای که بازی داخلش نصب شده کپی و جایگزین ( Replace ) کنید.

        پاسخ دادن
    1. shayan.joker__ says:

      سلام به سایت خوبتون
      من دانلود کردم ولس ستاپ اگزه نداره چه کنم

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        فایل plaza-serious.sam.classics.revolution.iso رو با نرم افزار daemon tools یا ultra iso اجرا کنید، فایل setup داخلش هست.

        پاسخ دادن
    2. جم says:

      سلام خسته نباشید در قسمت Bright Island وقتی با آسانسور میره بالا اونجا یه باگ هست که نمیشه وارد مرحله بعدی شد اگر امکان داره راهنمایی کنید سپاس

      پاسخ دادن
        • جم says:

          همه کارهایی که فرمودید انجام دادم حتی در یوتیوب هم بازیکن دیگری هم دقیقا به همین جا می رسه میگه اینجا یه باگ هست که نمیزاره به مرحله بعدی بری به هر حال اگر یه save از مرحله بعدی داشته باشم آیا امکانش هست از این باگ رد بشم؟

          پاسخ دادن
    3. gamer says:

      دوست عزیز من خاطره های زیادی با Serious Sam 1 دارم خواستم بدونم از لحاظ داستانی مثل اونه یا خیر ؟ یعنی فقط قوی ترش کردن Serious Sam 1 رو یا کلا عوضش کردن ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *