دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shadow Blade Reload

بازی کامپیوتر Shadow Blade Reload یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Dead Mage طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Shadow Blade یکی از بازی های سبک اکشن – پلتفرم است که داستان در جهانی با ویژگی های بصری منحصر به فرد روایت می شود . تاریکی و هرج و مرج یک بار دیگر به جهان انسان ها یورش برده است . عهد و پیمان ها بسته شده دیگر اعتباری ندارد و انسان ها سعی می کنند تا بار دیگر با به راه انداختن نبردهای خونین با دیگر مسلط شوند . تمامی مهارت ها در یک لحظه در اختیار شما قرار خواهد گرفت . حال سرنوشت جهان در دستان شماست . گرافیک قابل قبول , افزایش مهارت ها در طول بازی , حمله به نگهبانان قبل از آنکه شما را ببینند , مبارزات انتخاباتی , بیش از 50 سطح چالش انگیز , امکان ساخت مراحل جدید و به اشتراک گذاتن آنها با سایر دوستانتان در شبکه Steam , باز شدن یک لیست کامل از دستاوردها و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

دانلود بازی کامپیوتر Shadow Blade Reload
دانلود بازی کامپیوتر Shadow Blade Reload

 

مشخصات بازی Shadow Blade Reload :

نام بازی : Shadow Blade Reload

نام بازی (فارسی) : تیغ پنهان بازیابی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Dead Mage

منتشر کننده : Dead Mage

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

  • 14 replies
    1. امیرحسین says:

      دوستان بازی ایرانیه … کار استودیو دد میج (همون بچه های فن افزار ) آقا برای حمایت حتما بازی رو خریداری کنید داخل کافه بازار هم موجوده… جز دانلود های برتر اپ استور هم شناخته میشه…
      اسم بازیم اشتباه ترجمه شده … درستش شمشیر تاریکیه که همه جا با این اسم شناخته می شه

      پاسخ دادن
    2. سورنا رضایی says:

      مدیران سایت این بازی ایرانی هستش، محصول استودیو ددمگ(استودیو سازنده بازی گرشاسپ که تغییر نام داده ،لطفا این بازی رو برای حمایت از سایت بردارید!
      متشکر…

      پاسخ دادن
    3. jokerbake says:

      سلام دوستان چرا وقتی بازی رو نصب میکنم و وارده بازی میشم پیغامه Steam initia lization error میده لطفا کمکم کنید دوستان

      پاسخ دادن
    4. جمشید says:

      سلام بازی رو نصب کردم ولی یه ارور توی اجرا میده . می نویسه steam initialization error می خواستم ببینم باید چکار کنم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *