دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shadow Complex Remastered

بازی کامپیوتر Shadow Complex Remastered یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Chair Entertainment و Epic Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نسخه اصلی این بازی در سال 2009 منتشر شد که داستان آن توسط نویسنده کتاب های کمیک و رمان نویس Star Trek , پیتر دیوید خلق شده بود .

خلاصه داستان : در این بازی شما در نقش Jason Fleming به ایفای نقش می پردازید . جیسون با دوستش کلیر تماس می گیرد اما او به تماس های جیسون پاسخ نمی دهند و همین مسئله باعث نگرانی جیسون می شود . او به دنبال کلیر می رود اما با یک مجموعه عظیم زیرزمینی از سربازان و فن آوری های بالا روبرو می شود . حال باید جیسون , کلیر را نجات دهد و از راز و رمز توطئه ای بزرگ پرده بردارد . مجتمع سایه در فرمت 2.5 بعدی ارائه شده اما دنیای بازی کاملا سه بعدی است . بازیکن تنها می تواند در دو بعد حرکت کند . دشمنان به راحتی به هر سمتی که بخواهند می توانند حرکت کنند اما وجود هدفگیر لیزری این امکان را به پلیر می دهد تا راحت تر بتواند دشمنان را از پای درآورد . گیم پلی بازی از بازی های بزرگی از جمله Super Metroid و Castlevania: Symphony of the Night الهام گرفته شده است . گیم پلی این اجازه را به بازیکن می دهد تا آزادانه در جهان بازی حرکت کند و دشمنان را با انواع سلاح های موجود شکست داده و با کسب موفقیت مهارت ها و توانایی هایش را بهبود بخشد . در صورت آنکه بتوانید ماموریت هایتان را با موفقیت به پایان برسانید , پاداشی به شما تعلق خواهد گرفت و با استفاده از آن ویژگی های اساسی شخصیتتان از جمله بهبود دقت شلیک گلوله یا مقاومت در برابر آسیب را ارتقا بخشید . پاداش های ویژه مانند نمایش نقشه کامل و مهمات ویژه نامحدود در سطوح خاص اعطا می شود . هنگامی که برای اولین بار بازی را آغاز می کنید , تمام سلاح ها و آیتم هایی را که به دست آورده اید , از دست خواهید داد اما سطح تجربه شخصیت حفظ خواهد شد . علاوه بر مبارزات انتخاباتی اصلی , تعدادی مراحل چالش برانگیز که با نام Proving Grounds شناخته می شوند , برای گیمرها طراحی شده است . در این مراحل تعدادی سلاح و آیتم محدود در اختیارتان قرار داده می شود و شما باید با همین تجهیزات کم از محدوده مورد نظر خارج شوید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Shadow Complex Remastered :

نام بازی : Shadow Complex Remastered

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Chair Entertainment و Epic Games

منتشر کننده : Microsoft Game Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

  • 17 replies
    1. محسن says:

      سلام,بازی اجرا نمیشه و ارور (the application was unable to start correctly (0xc000007b رو میده.مشکل چیه؟ویندوزم10و64بیت هست.

      پاسخ دادن
    2. هپلی says:

      بازی قابلیت افلاین دارد و با توجه به حجم کم ا ز گرافیک خوبی برخوردار است.

      پاسخ دادن
    3. شادین says:

      یعنی واسه این بازی فقط میشه آنلاین بازی کرد و به اینترنت وصل باشی ؟؟

      پاسخ دادن
    4. leopard_harpy says:

      سلام.این بازی کرک شده کدام گروه است؟چون برای پلتفرم ایکس باکس بوده.قابلیت آفلاین دارد؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *