دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shadows Peak نسخه PLAZA

بازی Shadows Peak یک بازی در ژانر ترسناک و جهان باز است که هدف آن آشنایی شما با جهان پیرامون و دنیایی ناشناخته بر پایه ترس و گریز از دست موجودات مختلف است. این بازی به شما امکان می دهد تا در یک دنیای آزاد به گشت و گذار بپردازید و خط سیر بازی های روزمره را دنبال نکنید. در این بازی این شما هستید که تصمیم می گیرید با چه چیزی روبرو شوید و داستان خود را رقم بزنید. شما در این بازی در نقش یک نویسنده به نام Tom Blair هستید که برای جمع آوری سوژه برای کتاب جدیدش به یک مکان اسرار آمیز سفر می کند. جائیکه ناشناخته های همواره در کمین شما هستند. مکانی به نام Shadows Peak! افراد مختلفی در این مکان مخوف گم شده اند و بعضی از مردم نیز افسانه هایی را درباره این محل تعریف می کنند. دیدن موجودات مختلف و افسانه ای که در شب در حال قدم زدن در این محل هستند و اخبار و شایعات مختلف بدون شک قوه ترس و جسارت شما را بر انگیخته است و شما تنها به دنبال سوژه نخواهید بود.

سایر توضیحات: بازی Shadows Peak در یک فضای مخوف و رازآلود در یک مکان ناشناخته اما پر از حرف و حدیث روایت می شود. جائیکه که بدون شک شما را با خطرات مختلف روبرو خواهد کرد اما شما نباید از این افسانه ها بترسید و باید در دل تاریکی به دنبال داستان بازی باشید. بازی Shadows Peak توسط Andrii Vintsevych برای پلتفرم PC عرضه شده است و ژانر ترسناک آن بدون شک برای گیمر های مختلف جذاب خواهد بود. باید گفت که گرافیک بازی در سطح قابل قبول ارائه شده است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود shadow peak جدید

مشخصات بازی Shadows Peak:

نام بازی : Shadows Peak

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Andrii Vintsevych

منتشر کننده : Andrii Vintsevych

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Shadows Peak

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *