دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shady Brook A Dark Mystery Text Adventure

Jake Torrent نویسنده ای است که همراه با پدر نابینایش وین , به شهر کوچکی به نام Shady Brook نقل مکان می کنند . در ابتدا همه چیز عادی به نظر می رسد . همسایه اش Tim آدم خوش برخوردی است و به تازگی خانواده Ekan او را به شام دعوت کرده اند . اما به زودی جیک متوجه می شود که ساکن قبلی این خانه , خودکشی کرده و اینجاست که ماجراها و اتفاقات اسرارآمیز آغاز می شود . چند روز بعد خبر می رسد که یکی دیگر از ساکنین شهر خودکشی کرده و جیک نسبت به این موضوع , حساس و کنجکاو می شود . آیا این شهر می تواند بخشی از یک توطئه جنون آمیز باشد ؟ جیک به تحقیقاتش ادامه می دهد و اطلاعاتی بیشتر از آنچه که تصورش را می نمود نیز کسب می کند . یک راز مخوف در دل این شهر پنهان است و کسانی که به آن پی ببرند , دیگر هیچ راه برگشتی نخواهند داشت .

سایر توضیحات : Shady Brook A Dark Mystery Text Adventure یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Storycentric Worlds طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Unimatrix Productions برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Shady Brook ترکیبی منحصر بفرد از داستان های تعاملی ، رمان های بصری و یک رابط کاربری گرافیکی زیبا را به معرض نمایش می گذارد . ترکیبی که سعی دارد ماجراهای دهه 1990 را به شکلی تقلید کند . این بازی دارای آثار هنری زیبا و موسیقی متن سینمایی گوشنوازی می باشد . در مقابل شما , مجموعه ای از گزینه های تعیین کننده روند داستان وجود دارد که انتخاب اشتباه می تواند مسیر بازی را تغییر دهد . اکتشاف در شهری کوچک , جمع آوری ، ترکیب و استفاده از آیتم های موجود , حل انواع پازل های چالشی , کشف اسرار وحشتناک شهر در یک داستان کاملا تاریک , وجود بیش از 33 اچیومنت و بیش از 8 ساعت گیم پلی همراه با 117 هزار کلمه محاوره ای تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Shady Brook A Dark Mystery Text Adventure :

نام بازی : Shady Brook A Dark Mystery Text Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Storycentric Worlds

منتشر کننده : Unimatrix Productions

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Shady Brook A Dark Mystery Text Adventure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *