دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Shift Happens نسخه Skidrow

دو ژله کوچک و دوست داشتنی که سال ها می باشد دوست یکدیگرند در جریان یک حادثه ناگوار دچار تغییر ژنتیکی می شوند که در نتیجه آن می توانند حالت فیزیکی خود را تغییر دهند . پس از آن آنها وارد دنیای عجیبی می شوند که برای فرار از ان باید با استفاده از قدرت های خود و تغییر دادن حالت فیزیکی خود و حل کردن معماهای عجیب این دنیا خود را از آنجا نجات دهند . به دنیای شگفت انگیز همکاری دوجانبه ژله ها خوش آمدید . دنیایی که در آن بازی باز باید با همکاری با هم تیمی خود بازی را پیش ببرید و هیچ راه دیگری برای پیشبرد گیم پلی بازی وجود ندارد . بازی رایانه ای Shift Happens یک بازی ماجراجویی فکری می باشد که متمرکز بر روی بخش های همکاری می باشد . در این بازی شما فقط و فقط با همکاری کردن و تمرکز بالا می توانید از پس پازل ها بر بیایید و هیچ راه دیگری برای پیشبرد گیم پلی بازی وجود ندارد . بازی رایانه ای Shift Happens در تاریخ 22 فوریه 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 97% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Shift Happens نسخه Skidrow

مشخصات بازی Shift Happens :

نام بازی : Shift Happens

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Klonk Games

منتشر کننده : Klonk Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Shift Happens

  • 2 replies
    1. عباس says:

      سلام . با تشکر از سایت خوبتون . من این بازی رو از سایتتون دانلود کردم ولی برای دو نفره بازی کردن با دسته بازی به مشکل برخوردم . در واقع دسته بازی شناخته نمیشه اگر کسی میتونه راه حلی برای این مشکل پیشنهاد کنه .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *